game-on
Notranjost povarjena.
Nazadnje spremenil game-on, dne Pe Jan 07, 2022 12:18 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Končno vidnejši napredek Sprva sem v notranjosti sicer imel namen uporabiti Raptor Liner, vendar sem se na koncu vseeno odločil za Rezistol, ker ga imam tako ali tako viška. Z rezultatom sem zadovoljen (mogoče bo kje potreben še kakšen manjši popravek s čopičem - predvsem na kakšnem manj vidnem in s pištolo težko dostopnem mestu).
Na spokitan zadnji levi blatnik sem dokaj ponosen, na desnega pa malce manj. Ampak glavno, da je vse lepo zaščiteno.
Temeljna Rezistol E-ZP v oksidno rdeči barvi.
Epoksi debeloslojni pokrivni premaz - Rezistol E-DBS.
Poliuretanski pokrivni premaz - Rezistol 2K-PUR
Na spokitan zadnji levi blatnik sem dokaj ponosen, na desnega pa malce manj. Ampak glavno, da je vse lepo zaščiteno.
Temeljna Rezistol E-ZP v oksidno rdeči barvi.
Epoksi debeloslojni pokrivni premaz - Rezistol E-DBS.
Poliuretanski pokrivni premaz - Rezistol 2K-PUR
Nazadnje spremenil game-on, dne Pe Jan 07, 2022 12:18 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Imam nekaj vprašanj glede izolacije, če je slučajno kdo že bil v podobnem položaju. Se mi jo v Ferozi splača uporabiti? Cena? Katero uporabiti?
Sprašujem, ker Feroza že v osnovi nima neke izolacije. Prvotna ideja je sicer bila, da v avto sploh več ne bi namestil preproge (stara je namreč cela preperela) in bi bil pač samo pobarvan pleh. Imam tudi nekaj strahu pred izolacijo, ker se je pod staro (pri voznikovih in sovoznikovih nogah) nabirala vlaga in je avto gnil. Zdaj pa sem v dilemi kako naprej
Sprašujem, ker Feroza že v osnovi nima neke izolacije. Prvotna ideja je sicer bila, da v avto sploh več ne bi namestil preproge (stara je namreč cela preperela) in bi bil pač samo pobarvan pleh. Imam tudi nekaj strahu pred izolacijo, ker se je pod staro (pri voznikovih in sovoznikovih nogah) nabirala vlaga in je avto gnil. Zdaj pa sem v dilemi kako naprej
Pri izolaciji gre za dve vrsti izočlacije, ki jih pravzaprav ponavadi kombiniraš: zvočno in tolpotno. Za zvočno izolacijo na splošno velja, da je za zmanjšanje hrupa z nižjo frekvenco potrebno povečati maso pločevine, kar se ponavadi naredi z butilnimi ploščami (silent coat), debelejše kot daš, bolj boš zadušil zvok nižjih frekvenc (kotalenje koles, hrup iz pogonov, izpuh...). Smiselno je polepiti tudi streho (meni se je zelo poznalo, ko sem celo streho polepil s 2mm debelim silent coatom, čez pa nalepil 5mm kaširano penasto oblogo za streho (pazi, da uporabiš termo obstojno lepilo za lepljenje pene na silent coat, če ne, se ti bo čez par let vse skupaj obesilo s stropa). Sam silent coat je potrebno z kovinskim valjčkom iz podložk ali ležajev dobro pritisniti na očiščeno pločevino, fajn je, da je takrat, ko to delaš, čim topleje, vsaj +20°C. Za boke, vrata in pod avta, pa je smiselno uporabiti 4 ali 5 mm butil plošče. Butil lahko nadomestiš tudi z izotektom, vendar sem bil malo skeptičen, kaj se bo zgodilo s protikorozijsko zaščito pločevine (barvo), ko bom "varil" izotekt na pločevino. Zato sem sam uporabil butil plošče, ki se hladno lepijo. Za zadušitev zvokov višjih frekvenc pa je potrebno uporabiti penasto izolacijo (penasta guma, armaflex, filc, itd), ki pa je hkrati tudi toplotna izolacije. izogibaj se klasičnih PU pen, ki se napijejo vode. Pena mora imeti zaprto celično strukturo. Sam sem okoli motornega prostora (motor je med sedeži) uporabil 10mm filc (filc Mengeš), na bokih pa samolepilno penasto gumo 2cm debeline (draga!) in ko mi jo je zmanjkalo, sem uporabil PVC peno 2cm. Sedaj, ko imaš avto podrt, se splača dati vsaj butilno (ali izotekt) zvočno izolacijo, kar so bo zelo poznalo pri hrupu. Moraš pa nalepiti butil NA VSE enojne pločevinaste ravne površine večje od 10x10cm (predvsem moraš biti pozoren na vrata, ki jih je težko oblepiti in boke). Bitil plošče za moj kombi so stale okoli 250E, predvidevam, da bi za ferozo to bilo okoli 150E. Filc je poceni, PVC pena tudi, penasta samolepilna guma pa draga (150E za 2m2 debeline 20mm). Pa še enkrat pazi, da ne boš površen, saj učinek ne bo tak, kot je treba (sam sem na bokih in vratih malo poenostavil (lenobapress), pa bom moral ponoviti vajo enkrat v prihodnosti. Boš pa s tem povečal tudi maso vozila, pri meni je bilo tega materiala za kakih 30kg.
Danes sem obnovil nekaj originalnih dizajnov nalepk za Daihatsu grupo, pa bom nalepil še sem. Mogoče pa komu pride kdaj prav.
---
---
---
---
LINK do nalepk v vektorski obliki:
LINK
Če ima kdo, kako nalepko za obdelat ali pa kaki dizajn pa naj kar reče.
---
---
---
---
LINK do nalepk v vektorski obliki:
LINK
Če ima kdo, kako nalepko za obdelat ali pa kaki dizajn pa naj kar reče.
Nazadnje spremenil game-on, dne Pe Jan 07, 2022 12:19 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Avto počasi napreduje. Nujno pa bo moral na barvanje (ali se bo to zgodilo še jeseni ali naslednjo pomlad, pa še ne vem). Namestil sem Trailmaster +5cm amortizerje. Avto je sedaj malce trši. Ob menjavi amortizerjev pa so se menjale tudi puše.
Po napornem čiščenju (naj me kdo spomni na te muke, če bom še kdaj rihtal podvozje) sem spodnjo stran prebarval s troslojnim Rezistol sistemom. Če bi še enkrat delal in če bi imel več časa bi vsekakor ločil školjko od šasije.
Slikal od spodaj nisem kaj preveč, ker so bila tla umazana
Potem sem pa nabavil nov zadnji odbijač (takega malo bolj arogantnega baje ) in pa prebarval sprednji odbijač ter plastike.
V planu imam zadaj na vrata namestit nosilec za jerry can in potem nanj namestit tablico in eno manjšo LED delovno luč.
Nekaj takšega:
Potem pa so tukaj še malenkost kot recimo menjava vijakov in barvanje kapic.
Notranjost za trenutno izgleda takole:
Zaenkrat še manjkata sredinska konzola ter radio, vendar sta oba v načrtu. Verjetno bo hkrati kupljena še kakšna CB postaja.
Po napornem čiščenju (naj me kdo spomni na te muke, če bom še kdaj rihtal podvozje) sem spodnjo stran prebarval s troslojnim Rezistol sistemom. Če bi še enkrat delal in če bi imel več časa bi vsekakor ločil školjko od šasije.
Slikal od spodaj nisem kaj preveč, ker so bila tla umazana
Potem sem pa nabavil nov zadnji odbijač (takega malo bolj arogantnega baje ) in pa prebarval sprednji odbijač ter plastike.
V planu imam zadaj na vrata namestit nosilec za jerry can in potem nanj namestit tablico in eno manjšo LED delovno luč.
Nekaj takšega:
Potem pa so tukaj še malenkost kot recimo menjava vijakov in barvanje kapic.
Notranjost za trenutno izgleda takole:
Zaenkrat še manjkata sredinska konzola ter radio, vendar sta oba v načrtu. Verjetno bo hkrati kupljena še kakšna CB postaja.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Izolacije potem nisi dal?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Je v načrtu, vendar zaenkrat še ne. Se pa precej pozna, ali pa se mi vsaj zdi, da je sedaj precej bolj glasno, ko nimam niti tepiha na zadnjih blatnikih.
Sem takrat gledal izolacijski material in bil čisto blizu nakupa, pa sem si potem rekel, da dam avto raje prej barvat in ga potem enkrat izoliram, ko bo čas in malo več sredstev.
Sem takrat gledal izolacijski material in bil čisto blizu nakupa, pa sem si potem rekel, da dam avto raje prej barvat in ga potem enkrat izoliram, ko bo čas in malo več sredstev.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Razumem. Sem pač pomislil, ker je sedaj sestavljen, da si si premislil...cena le te res ni majhen strošek, se pa pozna kot noč pa dan. Sem jo nabutal v Golf 2 25kg (tla, pokrov motorja, vrata, boki, strop - čez pa še peno)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Stp dokler sem ga lahko našel pri nas, potem pa silent coat. 2mm in čez 8mm peno noise isolator prav tako od silent coat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Sem pobrskal še za stp-jem pa se ga res ogromno omenja po forumih, za dobiti pa (vsaj na internetu) ni ne duha in sluha o njem.
Sem pa ponovno razmišljal o barvanju. Po pravici povedano sem zadnji čas kar precej zalagal denar za barvanje, sedaj pa sem ponovno v dvomih. Namreč imam ogromno željo, da bi se s tem avtom naslednje leto odpravil na Karpate. Avto sicer res ni niti polovično pripravljen na takšno potovanje, se pa sedaj bolj nagibam, da bi denar za barvanje namenil v to smer. Z novo barvo pa se skoraj ne splača tja, ali? Je verjetno bolje počakati in ga pobarvati po takem potovanju?
Zato bom se verjetno res lotil menjave drugih zadev.
Recimo nove listnate vzmeti Lesjofors, menjava končnikov, kolesnih ležajev, preostalih puš, mali servis, menjava sklopke. In pa potem pred potovanjem večji servis. In pa seveda, nove gume. Avto bo sedaj prezimil na Falken Landair AT gumah 195/80r15, potem bi pa nabavil 215/80r15 Kobre? Se skoraj bojim natakniti kaj večje gume, ker bi se avto z njimi bolj mučil?
Na kaj bi še moral biti pozoren?
Kakšen nasvet?
Sem pa ponovno razmišljal o barvanju. Po pravici povedano sem zadnji čas kar precej zalagal denar za barvanje, sedaj pa sem ponovno v dvomih. Namreč imam ogromno željo, da bi se s tem avtom naslednje leto odpravil na Karpate. Avto sicer res ni niti polovično pripravljen na takšno potovanje, se pa sedaj bolj nagibam, da bi denar za barvanje namenil v to smer. Z novo barvo pa se skoraj ne splača tja, ali? Je verjetno bolje počakati in ga pobarvati po takem potovanju?
Zato bom se verjetno res lotil menjave drugih zadev.
Recimo nove listnate vzmeti Lesjofors, menjava končnikov, kolesnih ležajev, preostalih puš, mali servis, menjava sklopke. In pa potem pred potovanjem večji servis. In pa seveda, nove gume. Avto bo sedaj prezimil na Falken Landair AT gumah 195/80r15, potem bi pa nabavil 215/80r15 Kobre? Se skoraj bojim natakniti kaj večje gume, ker bi se avto z njimi bolj mučil?
Na kaj bi še moral biti pozoren?
Kakšen nasvet?
Za Karpate (najbrž misliš ne ukrajinsko stran) načeloma ni treba skrbet za barvo....itak po prvi luži barve avta ni več videti Se hecam..... najbolj pomembno je, da je avto zanesljiv, se pravi, da je sklopka ok, da so jermeni, vodna pumpa, hladilnik , končniki itd. ok. To pa zato, ker je do tam cca. 900km in toliko tudi nazaj, na terenu se prevozi v enem tednu še kakih 200-300km. Tako da mora avto zdržati BP kakih 2200km. Vse ostalo pa je, da imaš mt gume, 195r15 so čisto dovolj velike, mogoče vitel v izogib temu, da te morajo sotrpini z gurtno vleči iz blata. Predvsem pa kot povsod: zanesljiv avto in malce zdrave pameti. Če pa je avto na novo pobarvan, ne boš kaj veliko škode naredil na barvi (če le ne bo eno noč pred odhodom pobarvan).
Bom še razmislil, mogoče ga pa le dam barvat.
Drugače pa bom definitivno šel na večje pnevmatike. Feroza je v osnovi na 195/80r15, za kompromis z višino pa so vendarle (po mojem mnenju) najboljše 215/80r15.
Drugače pa se marsikdo vozi na večjih.
Par inspiracijskih primerov iz Daihatsu skupine (če je komu dolgčas in mu je za pogledat ):
Tole je na 215/75/15.
Tole je na 31/10.5r15 in 4" lifta.
Tole je na 30/9.5r15 na 2" lifta. Lastnik trdi, da se obnese super...
Tole je pa školjka od Feroze na podvozju in z motorjem Fourtraka.
Drugače pa bom definitivno šel na večje pnevmatike. Feroza je v osnovi na 195/80r15, za kompromis z višino pa so vendarle (po mojem mnenju) najboljše 215/80r15.
Drugače pa se marsikdo vozi na večjih.
Par inspiracijskih primerov iz Daihatsu skupine (če je komu dolgčas in mu je za pogledat ):
Tole je na 215/75/15.
Tole je na 31/10.5r15 in 4" lifta.
Tole je na 30/9.5r15 na 2" lifta. Lastnik trdi, da se obnese super...
Tole je pa školjka od Feroze na podvozju in z motorjem Fourtraka.
Danes opravljen tehnični pregled. Sem se raje odpravil teden dni pred registracijo, če bi še slučajno moral kaj porihtat. Prijazen stric mi je dovolil tudi zraven v kanal in mi pokazal vse končnike, ki so še vsi super. Zavore delujejo v redu, plini so tudi v redu.
Edina težava z avtomobilom je trenutno, da mi v vseh prestavah gorijo vzvratne luči. Za zdaj sem sicer preprosto vzel žarnice iz luči, vendar bi rad kakšno bolj konkretno rešitev. Iskal sem po priročniku pa nikjer ne najdem, kje na menjalniku je stikalo?
Edina težava z avtomobilom je trenutno, da mi v vseh prestavah gorijo vzvratne luči. Za zdaj sem sicer preprosto vzel žarnice iz luči, vendar bi rad kakšno bolj konkretno rešitev. Iskal sem po priročniku pa nikjer ne najdem, kje na menjalniku je stikalo?
https://youtu.be/XGMhxeT1tyE?t=190
Odkrivam stare posnetke na yt. Prava Daihatsu poslastica.
Odkrivam stare posnetke na yt. Prava Daihatsu poslastica.
Vrni se na “Povejmo kaj o sebi”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov