Patrol: Nov začetek, stari problemi

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Okt 13, 2016 5:52 pm

:lol:
Več kot par dni ne zdržim na istem mestu...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jun 06, 2017 8:01 am

Ukrajina se bliža :-)
Patrol je spet želel nekaj pozornosti. Tokrat zavore spredaj.
Na obeh straneh so vodila blokirala.
Kot zanimivost, mogoče komu prav pride: pred sanacijo zavor sem ob zaviranju pri cca 70km/h dobil "wobble". Sedaj tega ni.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Jun 07, 2017 8:52 pm

A novih prednjih diskov si pa ni zaželel?? :D :D
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Jun 07, 2017 9:00 pm

So skoraj novi. :-)
Samo za on drugi projekt bi se pa morda rabili. Moram pogledat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Avg 04, 2017 1:22 pm

Po Ukrajini je bilo potrebno menjati ležaj na sklopki kompresorja klime.
Za arhivo: dimenzija: 35x55x20, enak pri 2.8 in 3.0
Z doma narejenim orodjem možna menjava brez snemanja kompresorja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a jereb » Pe Avg 04, 2017 4:45 pm

Kako pridete na taki odpravi do rezervnih delov, ker avta za odpravo se enostavno ne da 100 % pripravit.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Avg 04, 2017 6:34 pm

Z lado je v Ukrajini lažje, ker dobiš veliko takorekoč v vsaki trafiki.
Če imaš avto že dalj časa in ga sam šraufaš, tudi že malo veš, kaj so šibke točke, in vzameš to s sabo, sploh če je kaj manjšega in imaš doma na zalogi.
Najprej se poskusi improvizirat, ter med sabo pogledat, kaj ima kdo s sabo.
Potem pa Romi vzame telefon v roke in začne klicat naokoli. :-) To je tud prednost lokalnega vodiča, pozna ljudi, ki bodo robo poslali preko avtobusnega šoferja, plačat bo šel pa potem, ko bo doma.
Do sedaj smo rabili potrošni material, nekaj dobili takoj, nekaj naročili in nas je čakalo, ko smo prišli nazaj, ker ni bilo tako nujno.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

burgy
Prispevkov: 18
Pridružen: To Dec 23, 2014 11:01 pm

Re:

OdgovorNapisal/-a burgy » So Avg 12, 2017 10:23 am

gregor napisal/-a:Pa to se lastnikov terencev ne sprašuje :-)
Več kot lada!
Po cesti z zelo previdno nogo 11. Normalna vožnja lokalna drkarija, malo prikolice 13-14
Recimo avtoprikolica z avtom po avtocesti večinoma nad 100kmh je bilo pa proti 18.
Vse s cestnimi gumami.


A potem imam tudi jaz na Pajerotu 3,2 did z AT gumami normalno porabo, pa sem se sekiral :)

Po cesti/Ac če ne pretiravam do 11L.
Lokalno 5 km gor dol ravno tako okrog 14.
Po AC s kamp prikolico 1500-1600kg pa v Istro 15 za nazaj pa tudi 16-17. Se pa vedno mudi. Pod 100 se ne vozim.
A je kje prav kakšna tema o porabi :roll:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Nov 09, 2017 4:33 pm

Rešen problem občasne izgube moči, ki se je pojavljala zadnja dva meseca vse pogosteje. Krivec senzor pretoka zraka.
Star gre pa na obdukcijo. Glede na to, da je občasno bilo ok, občasno pa ne, pričakujem razrahljane spoje v senzorju.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Maj 21, 2018 2:15 pm

Dolžen sem še tole sliko; obdukcija LMM senzorja, Kot pričakovano, "hladen lot". Polotano in deluje.

Slika





Imam nov rekord v porabi :-)
vleka prikolice na AC pri 100 kmh, 20 litrov.
Je res, da avto na prikolici ni bil čisto lahek in tudi vse prej kot aerodinamičen :-)

Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » To Okt 09, 2018 9:59 am

Slika

Sprednji kolesni ležaj. Že kar nekaj časa je oddajal rahel zvok, ki je spominjal na resonanco kardana s slabimi križi, le da se je pojavljalo samo v ovinku. Ni bil tipičen zvok za zanič ležaj. V zadnjih dneh pa je postal zvok glasnejši in sem se spravil iskat, od kod prihaja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Jul 03, 2019 12:37 pm

Ima kdo konkretne izkušnje z menjavo elektronske boschpumpe v mehansko?
Kaj vse me čaka v ozadju? Obratomer? Klima/prezračevanje?

Boschpumpa me je*e že od marca, občasno ko ga vžgeš, laufa v prostem teku in ne reagira na pedal za gas, niti na stikalo za povišane obrate pri mrzlem motorju. Napake pa nobene zabeležene.
In s takim avtom ne upam it v ukrajino, ker vem, da se bo enkrat zgodilo, ko ne bo več pomagalo parkrat avto ugasnit in zalaufat.

Mehanska boschpumpa od y60 je pri boschmojstru v obnovi in dodelavi(večji visokotlačen del, da bo lahko dala več goriva).
Pa EGT termometer bom še vgradil.

In ena črna škatlica(chip tuning) bo viška, če bi kdo rad sprobal. Je bila v avtu že ob nakupu, tako da ne vem nič več povedat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Jul 03, 2019 3:19 pm

A ni bil pred leti tu na forumu zapis enega od ... kaj jaz vem katerega (Zoran?????, Picpoki????, Dr.Patrol????)... kako je predelal nekaj takega?
In pazi! 27. se bliža! Da ne boš tokrat ti zamočil!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Jul 03, 2019 3:40 pm

Ma iskanje po besedilu po starih prispevkih(pred migracijo na nov softver) na forumu ne dela. Je treba z googlom iskat.

Pa saj brez obratomerja in hlajenja bom tud preživel, če ne bo drugače. Motor bo pa delal, tu ni dileme.
Nadgradnja turbine pa ni nujna.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Jul 04, 2019 11:33 am

Našel. Tole si najbrž mislil, Miran.
viewtopic.php?t=13877
Saj tudi jaz se tega posta zdaj spomnem, samo leta 2012 me patroli niso zanimali sploh.

in še nov link na francosko stran, ki jo Zoran omenja v svojih postih. ()
https://www.patrol-gr.net/articles/nos- ... ique-r563/
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

lasta
Prispevkov: 142
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a lasta » Če Jul 04, 2019 8:34 pm

gregor napisal/-a:
Mehanska boschpumpa od y60 je pri boschmojstru v obnovi in dodelavi(večji visokotlačen del, da bo lahko dala več goriva).
Pa EGT termometer bom še vgradil.

pozdrav kolega
od čega ti bude stavio veči visokotlačni dio

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jul 05, 2019 12:05 am

Od y61 pumpe.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Jul 07, 2019 12:32 am

BoschPumpa doma. Jutri gre v avto.
Termometer izpušnih plinov (EGT) zmontiran.
Glede na pisanje po forumih imam z originalno y61 pumpo + črno škatlico precej precej previsoke temperature pri težki nogi.
Na AC pridem v treh minutah polnega gasa tudi na 750 stopinj. Sondo imam v krivini takoj za turbino. Moram še tlak turbine mal pomerit.

In visko sklopka za ventilator je spustila olje.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a vrecha » Ne Jul 07, 2019 10:23 am

EGT meter - katerega si namontiral?

Drugače te temperature izpušnih plinov - 700, 750 je zgolj okvirna zgornja meja "varnega" območja ... motorji različno uspešno tolerirajo kratke EGT konice ...

Spomnim se primerjave na Toyotah:
KZJ95, motor 1KZ-TE, EGT nikoli pod 550, skoči na 750, 800 v trenutku, ko malo stopiš na gas in tam ostane oziroma raste ... 900 ni nobena redkost ob malo daljši obremenitvi, npr klanec na AC pri cca 100 km/h plus malo želje po pospeševanju ... Potem pa glave pokajo kot za stavo, čudim se, kako so ti motorji sploh zdržali 15 let dela in par 100 kkm, no sedaj so dejansko delujoče 95ke z 1KZ-TE motorjem že res redkost ...
Pomoje je bil 1KZ-TE že v osnovi zamišljen za delovanje pri višjih vrednostih EGTja (ugodnejša poraba, "ekologija?)", a se je z uporabo izkazalo, da je bil precejšnji "design fail".

Na drugi strani 80ka, 1HD-T, izpušni plini "hladni", težko si jih spravil čez 500, 700ke sem se dotaknil zgolj parkrat, ob daljšem napornem gonjenju po pesku. Je pa res kolega imel na enakem motorju in zelo podbni 80ki konstantno cca 50 stopinj toplejši EGT, sicer pa s podobno histerezo.

Pri vseh teh motorjih sonda na primerljivih mestih, na izpušnem kolektorju takoj po združitvi vseh kanalov, pred turbino. Vsi motorji so imeli pumpo in injektorje nastavljeni na normalne vrednosti pri Vinderju in so optimalno delovali.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jul 08, 2019 10:51 am

Tegale:
http://www.rsr-performance.de/Motorspor ... -ALAR.html
Od kitajcev so sicer precej ceneje, samo se mi ni dalo ukvarjat z raziskovanjem, kateri so preverjeno ok. In šlo se mi je, da jo zmontiram pred menjavo boschpumpe na mehansko.

Sondo sem dal za turbino, ker sem videl, da jih večina po tujih forumih daje tja. In večinoma pišejo, da ne gredo čez 550. Pred turbino je temperatura za 100 do 200 stopinj višja, pišejo drugje.


Kolikor sem bral, so plini vroči, če je presežek nafte.
Črna škatlica "chip tuning" kaj dosti tako ne more naredit v mojem primeru, količino nafte lahko poveča in mogoče točko vbrizga prestavi malo prej.
Torej je posledica logična.

Do 600 stopinj pridem brez problema, v 500m klanček do konca pohodim gas.

Bomo videli, kako bo z mehansko pumpo. Se bo treba naučit vozit po EGTju :-)
V glavnem, do sedaj sem brezskrbno vozil, ker sploh nisem vedel, da imam problem.
Zanimivo pri tem je, da temperatura hladilne tekočine je bila vedno normalna, če je le bil hladilnik čist.
Celo meril sem z dodatno sondo, ker sprva nisem verjel števcu.



Ko zdaj pomislim, da je avto lani (z defektnim LMMjem, kar je lahko še huje) vlačil težko prikolico iz Romunije z gas do konca. :roll:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

lasta
Prispevkov: 142
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a lasta » Po Jul 08, 2019 1:00 pm

gregor napisal/-a:Od y61 pumpe.

Znači paše
Meni su u zagrebu 3 bosch majtora rekli da to nepaše

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jul 08, 2019 2:58 pm

To so monterji, ne pa bosch mojstri. :D
Ni plug&play. Treba je eno malenkost predelat. Na rotorju je treba izvrtati dve luknji za vzmeti.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

lasta
Prispevkov: 142
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a lasta » Po Jul 08, 2019 7:22 pm

hvala kolega
zakači koju sliku
i mene čeka taj posel kroz neko vrijeme

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jul 15, 2019 5:08 pm

Bom ob priliki.
So še neki drugi detajli, nekaj je še moral vzet iz y61 pumpe, ampak ne vem točno kaj. Me niti ni zanimalo. Če zna naredit mehansko pumpo za 1.9 TDIja, jo bo pa še za patrola.

Je pa precejšnja razlika, okoli 2000-25000 obratov je avto bolj živ.


Še par slikic

Menjava spodnjih kingpin ležajev. Posledice blata..

Slika

Slika

Menjava pumpe, velik servis

Slika

Slika


Sonda za temperaturo izpušnih plinov.
Slika

Slika

Slika

Slika


Snemalec za snemanje glavne jermenice
Slika


Štarter: menjava sklopke in ležajev na rotorju
Slika


Pranje hladilnika
Slika

Slika


Priklop spušča :-) še ne bo zmanjkalo dela...
Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
game-on
Prispevkov: 283
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 10:17 pm
Kraj: Ptuj

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a game-on » Po Jul 15, 2019 5:59 pm

Za senzor EGTja si na izpušno cev navaril navoj ali si namestil brez varjenja (me zanima, kako, ker sem ravno nabavil EGT meter)? In pa kateri sveder in navojni sveder si uporabil za 1/8 NPT navoj?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov