rx napisal/-a:Strokovnjaki na pooblaščenem servisu enostavno odvijejo čep, spustijo 4L olja iz menjalnika ven ter nalijejo noter novo olje. Še vedno ostane 4-5L starega olja
Tehnično je to res, ampak v bistvu je to kar ok način menjave ATF - če paziš, da to delaš dovolj pogosto, recimo na 30-50 tisoč km, in potem imaš praktično vedno nov ATF notri. Seveda vsakič nov ATF filter.
Kaj pa če ATF že celo večnost ni bil menjan? Sem že slišal, da je totalni ATF flush povzročil probleme pri menjalniku, ki recimo 200 tisoč km ni videl menjave. Menda se stare obloge odlepijo in zamašijo ozke kanale, pa imaš sranje.
Definitivno je opisana 'polovična menjava' bolje kot nič (v bistvu zelo koristna), pa čez par mesecev lahko ponoviš .
https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=3158836
https://www.dmv.org/how-to-guides/transmission-fluid.php