Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Najprej hvala vsem za lepe besede.
Z avtom sva za "krompirjeve" počitnice v družbi kolegov pohajkovala bo Bosni. Pelje se lepo, brez problemov, edino za moj okus malce preveč kadi, malce bi se moral poigrati še z vijakom za količino goriva. Poraba pa kljub temu za moje pojme glede na avto čisto lepa. 12.25l/100km vglavnem avtocesta, izven urejenih poti pa je poraba logično malce višja( ne bom trdil točnih litrov, ker nisem bil natančen oz. pozoren s kilometri).
Končna hitrost? 119km/h po Garminu 276C.
Tudi ure sem seštel, čeprav mi pri parih dnevih ni ratalo zapisat, ne vem zakaj, ampak ok...
Od začetka projekta, pa do trenutka, ko je avto bil pripravljen za na pot je števec pokazal 1129 ur. Od tukaj naprej ur ne seštevam več...
Znesek projekta?
Če ne upoštevam nakup avtomobila (1.500 eur) je projekt moj žep stal natanko 14.383 eur. Kak euro gor ali dol, ampak mislim, da sem bil precej dosleden.
Z avtom sva za "krompirjeve" počitnice v družbi kolegov pohajkovala bo Bosni. Pelje se lepo, brez problemov, edino za moj okus malce preveč kadi, malce bi se moral poigrati še z vijakom za količino goriva. Poraba pa kljub temu za moje pojme glede na avto čisto lepa. 12.25l/100km vglavnem avtocesta, izven urejenih poti pa je poraba logično malce višja( ne bom trdil točnih litrov, ker nisem bil natančen oz. pozoren s kilometri).
Končna hitrost? 119km/h po Garminu 276C.
Tudi ure sem seštel, čeprav mi pri parih dnevih ni ratalo zapisat, ne vem zakaj, ampak ok...
Od začetka projekta, pa do trenutka, ko je avto bil pripravljen za na pot je števec pokazal 1129 ur. Od tukaj naprej ur ne seštevam več...
Znesek projekta?
Če ne upoštevam nakup avtomobila (1.500 eur) je projekt moj žep stal natanko 14.383 eur. Kak euro gor ali dol, ampak mislim, da sem bil precej dosleden.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Moram pa priznati še nekaj, kar se iz slik ne vidi in se do sedaj še nisem dotaknil.
Avto je namreč zelo slebo pobarvan. Večina mi je rekla, da precej kompliciram, ampak za moje standarde in pričakovanja je avto... ne bom rekel na glas kaj...
Pri izbiri ličarja sem bil precej kritičen do lokalnih mojstrov, zato sem se po parih nasvetih obrnil do "mojstrov", ki naj bi obvladali svoj posel, a žal v mojem primeru temu ni tako. Bom kr povedu, da so avto barvali v Kamniku pri Avtoličarstvu Papež.
Prvo kar me je zmotilo je to, da so imeli PRIPRAVLJEN avto za barvanje pri njih 14 dni, potem sem avto skoraj na silo odpeljal, ker se mi je že precej mudilo in se pozna njihovo hitenje.
Drugo kar je bilo, od prvotnega zastavljenega predračuna, so ceno skoraj podvojili, a smo to nekako rešili tako, da smo se našli na pol poti.
Potem pa je tu zdaj problem, da na avtu poka barva, se na nekaterih mestih "mehuri" in na nekaterih mestih(sicer dokaj skritih) se barva lupi! Kot da bi s šprickita potegni stran oranžno folijo...
Bere se sicer precej grozno, v živo je malce manj, največ škoda pa je na zadnjih bokih (obeh), kjer poka tudi kit.
Za kit dopuščam, da je napaka na naši strani, za ostalo pač ne in ker po kobacijah okoli končnega računa nisem več zahteval računa, se tudi žaliti nimam komu.
Dejstvo je, da bo avto potrebno ponovno preličiti(vsaj 80%). Kakšno leto bom še počakal, da kit naredi svoje, da se na lahku pojavi, kar se pojavit ima, potem pa bo treba poiskati novega mojstra, ki bo avto prevzel, popravil nastalo štalo in prebarval avto, tako kot je to treba. Če bom takega mojstra sploh našel....
Zaenkrat sem na izpostavljene dele dal prozorno foljo, da se ne dela dodatna škoda na karoseriji (zamakanje).
Kot pravim, avto tudi sedaj sicer služi svojemu namenu, ampak me površnost ličarja zelo moti in bo treba v bodoče to popravit, kar (spet) ne bo majhen finančni zalogaj.
Da pa ne končam teme tako črnogled...Doma v garaži je na vozičku parkiran Nissanov 4.2 motor...
Avto je namreč zelo slebo pobarvan. Večina mi je rekla, da precej kompliciram, ampak za moje standarde in pričakovanja je avto... ne bom rekel na glas kaj...
Pri izbiri ličarja sem bil precej kritičen do lokalnih mojstrov, zato sem se po parih nasvetih obrnil do "mojstrov", ki naj bi obvladali svoj posel, a žal v mojem primeru temu ni tako. Bom kr povedu, da so avto barvali v Kamniku pri Avtoličarstvu Papež.
Prvo kar me je zmotilo je to, da so imeli PRIPRAVLJEN avto za barvanje pri njih 14 dni, potem sem avto skoraj na silo odpeljal, ker se mi je že precej mudilo in se pozna njihovo hitenje.
Drugo kar je bilo, od prvotnega zastavljenega predračuna, so ceno skoraj podvojili, a smo to nekako rešili tako, da smo se našli na pol poti.
Potem pa je tu zdaj problem, da na avtu poka barva, se na nekaterih mestih "mehuri" in na nekaterih mestih(sicer dokaj skritih) se barva lupi! Kot da bi s šprickita potegni stran oranžno folijo...
Bere se sicer precej grozno, v živo je malce manj, največ škoda pa je na zadnjih bokih (obeh), kjer poka tudi kit.
Za kit dopuščam, da je napaka na naši strani, za ostalo pač ne in ker po kobacijah okoli končnega računa nisem več zahteval računa, se tudi žaliti nimam komu.
Dejstvo je, da bo avto potrebno ponovno preličiti(vsaj 80%). Kakšno leto bom še počakal, da kit naredi svoje, da se na lahku pojavi, kar se pojavit ima, potem pa bo treba poiskati novega mojstra, ki bo avto prevzel, popravil nastalo štalo in prebarval avto, tako kot je to treba. Če bom takega mojstra sploh našel....
Zaenkrat sem na izpostavljene dele dal prozorno foljo, da se ne dela dodatna škoda na karoseriji (zamakanje).
Kot pravim, avto tudi sedaj sicer služi svojemu namenu, ampak me površnost ličarja zelo moti in bo treba v bodoče to popravit, kar (spet) ne bo majhen finančni zalogaj.
Da pa ne končam teme tako črnogled...Doma v garaži je na vozičku parkiran Nissanov 4.2 motor...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Res za čestitati. Pa ne le zaradi predelave same, tudi zaradi natančnosti pri vodenju evidenc.
A si ti, kadar ne delaš avtov, kakšen notar ali kaj podobnega?
Miran
A si ti, kadar ne delaš avtov, kakšen notar ali kaj podobnega?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Saj glede Papeža v Kamniku sva že govorila. Pozabil sem te pa vprašati, kako Q..ca si šel izbrati njega pri tako doslednem iskanju vsega živega. Oziroma kdo ti ga je predlagal? Z vsakim v Kamniku ki sem govoril , se je prijel za glavo. To so brez dvoma največji šalabajzerji daleč na okoli. Tudi vijakov jim zmeraj za dva litrska kozarca za kumare ostane. Baje je bil še en podoben v Ljutomeru, pa se je na avto prisušil in ga niso mogli več stran odšpohtlat.
Pa tip se je s strankinim oldtimerjem , ki ga je dobil na štrihanje prevrnil v graben in potem še dva dni pil naprej.
Haha baje najraj cisterne štrihajo.
Pa tip se je s strankinim oldtimerjem , ki ga je dobil na štrihanje prevrnil v graben in potem še dva dni pil naprej.
Haha baje najraj cisterne štrihajo.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Pošteno si me nasmejal... Ne, po izobrazbi avtomehanik, trenutno pa v totalni xy branži... staklorezacmiran napisal/-a:Res za čestitati. Pa ne le zaradi predelave same, tudi zaradi natančnosti pri vodenju evidenc.
A si ti, kadar ne delaš avtov, kakšen notar ali kaj podobnega?
Miran
Vseeno pa vedno rad vodim neko evidenco, za takrat, ko te nekaj zanima za nazaj in veš kolko je kakšna reč stala ali pa koliko časa si za to porabil.
Pri beleženju dela sem vsak dan, poleg porabljenih ur, namreč napisal tudi kaj točno se je na ta dan delalo. Nisem pa beležil točno kater vijak sem odvil prvega in katerega drugega....
DavidJ napisal/-a:Saj glede Papeža v Kamniku sva že govorila. Pozabil sem te pa vprašati, kako Q..ca si šel izbrati njega pri tako doslednem iskanju vsega živega. Oziroma kdo ti ga je predlagal? Z vsakim v Kamniku ki sem govoril , se je prijel za glavo. To so brez dvoma največji šalabajzerji daleč na okoli. Tudi vijakov jim zmeraj za dva litrska kozarca za kumare ostane. Baje je bil še en podoben v Ljutomeru, pa se je na avto prisušil in ga niso mogli več stran odšpohtlat.
Pa tip se je s strankinim oldtimerjem , ki ga je dobil na štrihanje prevrnil v graben in potem še dva dni pil naprej.
Haha baje najraj cisterne štrihajo.
Jah, nimaš kaj, po toči zvoniti je prepozno, ali pa tista, kdor izbira, izbirek dobi... na začetku sem bil fajn jezn , danes vem, da je kar je in da se preteklosti (žal) ne da spremeniti. Bom pa zato toliko bolj pozoren pri izbiri naslednjega mojstra...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
V Čepovanu imaš enega spodobnega, samo ima čakalno vrsto daljšo kot v zdravstvu...
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
... SAMO NA GLAS RAZMIŠLJAM! zakaj pa avta ne daš raje v folijo ? pa ni kitanja in ostalih sranj okoli težav....
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Hribovc napisal/-a:V Čepovanu imaš enega spodobnega, samo ima čakalno vrsto daljšo kot v zdravstvu...
Če me spomin ne vara, sem bral eno temo nekje na tem forumu o tem "mojstru". Mojster v navednicah zato (brez zamere do mojstra, ki ga sicer ne poznam še manj pa njegove izdelke), ker če nekdo za karoserijski kit izbere tistega od proizvajalca IMPA, potem mi to veliko po ve o njem. In pa drugi razlog. Pri domačem mojstru se boš še težje pogovarjal za kakršno koli reklamacijo, če do nje pride. Ko bom, bom iskal resnega mojstra, čas tokra ne bo ovira (ajde, pol leta mu ravno tud ne dam, če res ni treba) za denar se bova pa tudi zmenila...raje dam zdej v štartu spet malce več, kot da mi po pol leta poči filem, če se bo zgodba odvijala enako....
Kakorkoli, zajebana situacija je, ker težko zaupam to delo kar nekomu... ne bo enostavo dobit pravega...
moja.malenkost napisal/-a:... SAMO NA GLAS RAZMIŠLJAM! zakaj pa avta ne daš raje v folijo ? pa ni kitanja in ostalih sranj okoli težav....
Folija je za moje pojme problematična iz treh razlogov. Moti me namreč, ker folije ne moreš nategnit tudi na notanjo stran vrat, obstane nekje en rob(tisti del,ki ga zagledaš, ko vrata odpreš...
Druga zadeva, ne vidim, kako bi lahko naredil prehod s foljo med oranžno in črno barvo? Pri barvanju se prehoda ubistu ne opazi...
Tretja stvar... močno dvomim, da bi foljo dobil v željenem odtenku. Moja barva (Atomic Orange) se namreč na soncu rahlo preliva na zlato /rumeno.
Poleg tega, je kitanje ravno tako potrebno, da dobiš linije, cenovno pa smo skora tam tam, kot z barvanjem, če izberemo neko kvalitetno foljo.
Ja vem, kompliciram... Ampak tokrat hočem poleg funkcijonalnosti tudi izgled avtomobila, da je vreden svojega vložka..če bi mi bilo vseeno, čez koliko vej ga zapeljem, potem bi ga pobarval sam, zunaj na dvorišču s tesarolom....
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Hja, jaz sem videl njegove izdelke po desetih, petnajstih letih uporabe. Manj rje kot na novih... Opraskani, pobuškani in oguljeni pa itak povsod, pa ni bilo videti, če je kit spodaj pokal ali ni...
Kakšen je pa njegov izdelek, ko prvič zapelje iz garaže - ja, tega pa res tudi jaz še nisem videl...
Kakšen je pa njegov izdelek, ko prvič zapelje iz garaže - ja, tega pa res tudi jaz še nisem videl...
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Malo updejta.
Nič drastičnega se na avtu ni zgodilo, razen odpovedi alternatorja in problema z gretjem svečk.
Alternator je svojo poslušnost odpovedal malo pred novim letom, pa mu ne zamerim, star je že in ta čas je tudi kje že bil in kaj naredil... Zamenjal sem vse ključne komponente, od ležajev, semeringa, reglerja in diod. Upam, da je sedaj srečen, ker le tako bom srečen tudi sam
Potem se je sorazmerno ob istem času začelo dogajati, da avto težko užge, kadar je temperatura pod 0°C. Ko je užgal, pa se je iz avspuha dobesedno kadila neizgorela nafta, delovanje pa je bilo precej "trdo" kakih 15s, potem pa je delal kot ponavadi. Pri temperaturah nad ničlo, je užgal hitro, delovanje mrzlega motorja pa je bilo enako, kot zgoraj opisano.
Posumil sem, da so ogrevalne svečke naredile svoje in zato naročil nove.
Razočaranje je nastopilo ko, kljub menjavi, razlike pri užigu in delovanju ni bilo.
Avto sem zato odpeljal do avtoelektričarja, kjer sva skupaj premerila delovanje po el. shemi, ki jo nudi service manual, a kakšne vidne napake v delovanju sistema nisva odkrila.
Predlagal je menjavo na "navadne" svečke, kot jih ima novejši Patrol in pa sprožitev le teh na gumb ali časovni rele. No, meni to ni pretirano dišalo, čeprav vem, da bi tak sistem odpravil napako.
Da smetana nebi ostala brez češnje, je avto vsake toliko, brez meni poznanega vzroka v roku dveh do treh ur ostal brez energije v akumulatorju.
Ko sem že skoraj obupal nad vzrokom in čakal toplejše dni , se je ponudil Ipsilon, da pogledava kaj je vzrok za nastalo zmedo.
Akumulator smo napolnili in s testerjem preverili delovanje in kapaciteto ( akumulator je Exide dual AGM in še v garanciji). Test je pokazal popolno brezhibnost baterije, zato smo vzroke iskali drugje.
Glede na brzinsko izpraznitev akumulatorja, smo sumili večji porabnik in ob dejstvu, da nekaj ni kot mora biti z ogrevalnimi svečkami, smo pregledali releje. Ob pregledu le teh, smo naleteli na težavo enega izmed dveh relejev, ki služita sistemu gretja.
Kot vemo, ima samo Patrol Y60 2,8 (RD28T) svojeglav sistem gretja svečk.
Zadeva je precej kompleksna, a ob poglablanju v delovanje, sila enostavno. RD28T ima 6 ogrevalnih svečk, ki so si med sabo različne. Tako vizualno, kot po delovanju. Za razliko od mlajšega brata ki ima vseh 6 svečk enakih in so 12V, so pri Y60 svečke 6V obrnjeno z polariteto.
Vse svečke so med seboj povezane z letvijo, na katere kratkotrajno (1-5s) priteče 12V ob v klopu prvega releja. Zaradi visoke napetosti, svečke močno in hitro zažarijo, kar omogoča hiter vžig mrzlega motorja.
Posebnost tega sistema je, da so 3 svečke med seboj povezane še z eno letvijo, ki ob vklopu sekundarnega releja oddajajo polovično moč(6v) še cca 30s.
Potem je tu še krmilna enota (pri sovoznikovih nogah v prednjem stebričku karoserije), ki nadzoruje ne vem katere vse parametre, od temperature vode, olja in podobno in po zbranih podatkih omogoča gretje svečk z zmanjšanjo močjo doker voda v motorju ne doseže nekje mislim da 50 stopinj.
Pri meni je bil problem, da je rele predgretja svečk, nekoč zašel v roke "mojstra", ki je očitno okvarjen rele, malce pocinil in zamenjal žico(seveda z neustrezno). Razumem, da rele stane skoraj 100eur, ampak bližnic pri takih zadevah ni. Jaz sem imel srečo, ker sem imel še en tak rele iz prejšnjega avta.
Avto ob zamenjavi releja kresne ko petarda ne glede na zunanjo temperaturo. Tudi delovanje mrzlega motorja je zdej normalno.
Prilagam še nekaj slik. Na njih je vidna razlika med svečkami, vidne so šifre svečk, če bo kdo kupoval nove, lahko pa povem, da so pri meni na voljo svečke, ki so bile prej v avtu. Predvidevam, da so ok (ob priklopu na aku, vse zažarijo), ker niti niso bile vzork za neužiganje. Dam jih za pol cene novih.
Cena popravila alternatorja: 110 eur
Cena novih ogrevalnih svečk: 162 eur
Nič drastičnega se na avtu ni zgodilo, razen odpovedi alternatorja in problema z gretjem svečk.
Alternator je svojo poslušnost odpovedal malo pred novim letom, pa mu ne zamerim, star je že in ta čas je tudi kje že bil in kaj naredil... Zamenjal sem vse ključne komponente, od ležajev, semeringa, reglerja in diod. Upam, da je sedaj srečen, ker le tako bom srečen tudi sam
Potem se je sorazmerno ob istem času začelo dogajati, da avto težko užge, kadar je temperatura pod 0°C. Ko je užgal, pa se je iz avspuha dobesedno kadila neizgorela nafta, delovanje pa je bilo precej "trdo" kakih 15s, potem pa je delal kot ponavadi. Pri temperaturah nad ničlo, je užgal hitro, delovanje mrzlega motorja pa je bilo enako, kot zgoraj opisano.
Posumil sem, da so ogrevalne svečke naredile svoje in zato naročil nove.
Razočaranje je nastopilo ko, kljub menjavi, razlike pri užigu in delovanju ni bilo.
Avto sem zato odpeljal do avtoelektričarja, kjer sva skupaj premerila delovanje po el. shemi, ki jo nudi service manual, a kakšne vidne napake v delovanju sistema nisva odkrila.
Predlagal je menjavo na "navadne" svečke, kot jih ima novejši Patrol in pa sprožitev le teh na gumb ali časovni rele. No, meni to ni pretirano dišalo, čeprav vem, da bi tak sistem odpravil napako.
Da smetana nebi ostala brez češnje, je avto vsake toliko, brez meni poznanega vzroka v roku dveh do treh ur ostal brez energije v akumulatorju.
Ko sem že skoraj obupal nad vzrokom in čakal toplejše dni , se je ponudil Ipsilon, da pogledava kaj je vzrok za nastalo zmedo.
Akumulator smo napolnili in s testerjem preverili delovanje in kapaciteto ( akumulator je Exide dual AGM in še v garanciji). Test je pokazal popolno brezhibnost baterije, zato smo vzroke iskali drugje.
Glede na brzinsko izpraznitev akumulatorja, smo sumili večji porabnik in ob dejstvu, da nekaj ni kot mora biti z ogrevalnimi svečkami, smo pregledali releje. Ob pregledu le teh, smo naleteli na težavo enega izmed dveh relejev, ki služita sistemu gretja.
Kot vemo, ima samo Patrol Y60 2,8 (RD28T) svojeglav sistem gretja svečk.
Zadeva je precej kompleksna, a ob poglablanju v delovanje, sila enostavno. RD28T ima 6 ogrevalnih svečk, ki so si med sabo različne. Tako vizualno, kot po delovanju. Za razliko od mlajšega brata ki ima vseh 6 svečk enakih in so 12V, so pri Y60 svečke 6V obrnjeno z polariteto.
Vse svečke so med seboj povezane z letvijo, na katere kratkotrajno (1-5s) priteče 12V ob v klopu prvega releja. Zaradi visoke napetosti, svečke močno in hitro zažarijo, kar omogoča hiter vžig mrzlega motorja.
Posebnost tega sistema je, da so 3 svečke med seboj povezane še z eno letvijo, ki ob vklopu sekundarnega releja oddajajo polovično moč(6v) še cca 30s.
Potem je tu še krmilna enota (pri sovoznikovih nogah v prednjem stebričku karoserije), ki nadzoruje ne vem katere vse parametre, od temperature vode, olja in podobno in po zbranih podatkih omogoča gretje svečk z zmanjšanjo močjo doker voda v motorju ne doseže nekje mislim da 50 stopinj.
Pri meni je bil problem, da je rele predgretja svečk, nekoč zašel v roke "mojstra", ki je očitno okvarjen rele, malce pocinil in zamenjal žico(seveda z neustrezno). Razumem, da rele stane skoraj 100eur, ampak bližnic pri takih zadevah ni. Jaz sem imel srečo, ker sem imel še en tak rele iz prejšnjega avta.
Avto ob zamenjavi releja kresne ko petarda ne glede na zunanjo temperaturo. Tudi delovanje mrzlega motorja je zdej normalno.
Prilagam še nekaj slik. Na njih je vidna razlika med svečkami, vidne so šifre svečk, če bo kdo kupoval nove, lahko pa povem, da so pri meni na voljo svečke, ki so bile prej v avtu. Predvidevam, da so ok (ob priklopu na aku, vse zažarijo), ker niti niso bile vzork za neužiganje. Dam jih za pol cene novih.
Cena popravila alternatorja: 110 eur
Cena novih ogrevalnih svečk: 162 eur
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Dr.Patrol napisal/-a:Cena popravila alternatorja: 110 eur
Cena novih ogrevalnih svečk: 162 eur
Dejstvo, da patrol kresne: neprecenljivo.
LP, Y.
Destination: Overland
Destination: Overland
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ipsilon napisal/-a:Dejstvo, da patrol kresne: neprecenljivo.
Zadel si bistvo...
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Hribovc napisal/-a:Ipsilon napisal/-a:Dejstvo, da patrol kresne: neprecenljivo.
Zadel si bistvo...
Za vse ostalo je tu macola...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
vrecha napisal/-a:
Mene bi sedaj proti koncu zanimala še teža ter razporeditev teže po oseh, ko je vozilo naloženo za na pot.
Vrecha, lahko ti podam trenutno razporeditev teže po oseh, ko vozilo ni naloženo za na pot.
1280kg spredaj in 1195kg zadaj. Merjeno pri praznem vozilu s skoraj praznim rezervoarjem in šoferjem za volanom.
Bom upam, da nekoč izmeril tudi pri naloženem, se bo pa zgornja teža verjetno še malce spremenila, ko bo vozilo dobilo še prtljažnik na streho (trenutno je brez vsega).
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Zanimivo. Prav lahek ni, a sem mislil, da bo težji glede na vse ojačitve in dodatke.
Zna biti prav ok uravnotežen, ko bo naložen za na pot.
Še mašinca, pa bo sanjski overland tank tole, potem pa na rajžo!
Zna biti prav ok uravnotežen, ko bo naložen za na pot.
Še mašinca, pa bo sanjski overland tank tole, potem pa na rajžo!
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
vrecha napisal/-a:Zanimivo. Prav lahek ni, a sem mislil, da bo težji glede na vse ojačitve in dodatke.
Zna biti prav ok uravnotežen, ko bo naložen za na pot.
Še mašinca, pa bo sanjski overland tank tole, potem pa na rajžo!
Po podatkih iz prometne naj bi serijski avtomobil tehtal 1974kg. Enak, s 4.2 mašino 2050kg.
Glede na to, da se bom spredaj z zamenjavo odbijača znebil precejšnje teže(ok, pletenico bom tudi z vrvjo menjal, ampak tu kaj dosti ne pridobim), jo bom nadoknadil z zamenjavo motorja. Nekaj teže bom pridobil s strešnim prtljažnikom, a vseeno upam, da precej s težo na koncu ne bom šel gor.
Glede uravnoteženosti... s polnim tankom goriva sem verjetno že tam tam 50-50 razporeditev teže po aksah. S to mislijo v glavi pa sem prepričan, da uravnoteženost ni izvedljiva, ko je vozilo naloženo za potovanje (hrana, kuhinja, prtljaga, orodje, voda,....).
Ampak od "overland" vozila niti ne pričakujem, da bom z njim dirkal, niti ne pričakujem majhne porabe, se pa zavedam, da dodatna teža vpliva na vozne lastnosti in pa predvsem na obremenitve samega avta. Na žalost pa mi ni še jasno, kako bi dosegel, da bi overland vozilo nepreobremenil....razen, če kupim tudi jaz kamjon...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Dr.Patrol napisal/-a:....razen, če kupim tudi jaz kamjon...
Ha ha ha, se že peljemo v pravo smer
LP, Y.
Destination: Overland
Destination: Overland
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ipsilon napisal/-a:Dr.Patrol napisal/-a:....razen, če kupim tudi jaz kamjon...
Ha ha ha, se že peljemo v pravo smer
Mitja...nisi zaznal sarkazma v tem stavku?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Tilen prodaja: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... CunZtt51IE
Sam še pohištvo not "zmečeš" in si exoedišn ready!
Sam še pohištvo not "zmečeš" in si exoedišn ready!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
No, skoraj dva meseca sem porabil da sem si izdelal nov strešni prtljažnik...ne vem, al je to že emšo al kaj drugega, sem pa postal zelo počasen pri teh opravilih
Skratka, prtljažnik, ki sem ga imel že na kratkem Patrolu, je bil meni top, zato sem tukaj želel enakega. Edina sprememba, ki je doletela dizajn je ta, da je spredaj sedaj ukrivljen ledbar in posledično tudi tako oblikovan prtljažnik. Aja, pa na prejšnjem sem se malce zakalkuliral pri izbiri mreže (3mm) in ker se je krivila, sem bil prisiljen navariti več prečnih palic, da je zadeva kolikor toliko bila uporabna. Sedaj ko sem izbral 5mm mrežo mislim, da je na koncu koncev, skupna teža manjša, ker ni potrebno tako močne podkonstrukcije.
Pa pojdimo od začetka...
S kupom železa se vse začne...zakaj železo? Poceni pa sam ga lahko varim, eto...
Sprednjih palic sam ne morem krivit, zato sem dal to narediti Žigi iz Fabcore...sej niti ne vem če je tip na forumu, je pa zadevo naredu tik-tak, ugodno pa še blizu ga mam.
Ostale krivine sem zvaril s pomočjo varilnih kolen
In tako je nastal spodnji del prtljažnika
Nato so sledile prečke, pa mreža
Potem ograjca... podporne noge mam zrisane še od prve izdelave prtljažnika, "pokrovi" luči pa so malce dimenzijsko prilagojeni lučem.
Tudi tokrat so mi to izrezali na OCG Godovič.
Sprednji del sem zakril s tanko pločevino, prekital in pripravil za barvanje...
Tokrat z barvo nisem kompliciral, kar navaden črn hammerite direkt na železo. Ma da drži!
Mat efekt pa sem dosegel s načinom barvanja. Svetleč mi za te zadeve nekako ne potegne...
In že smo pri eletriki.
Že ko sem delal avto, smo mislili tudi na prtljažnik. Mitja, tukaj bolj poznan kot Ipsilon, je na svoji Toyoti imel oz. še ima konektorje, ki so kot nalašč za take modifike
7 pinski, 25 amperski, vodotesni in prav take sem zato nabavil tudi sam.
Stranske ledice so neke čip-šit kitajske, mal sem jih pretesnil pa mislim, da bodo delale nekaj časa.
Ko smo že pri tesnenju...enako sem zatesnil tudi prednjega in vse ostale, kar sem jih imel...niti en se mi zato ni nikoli rosil.
2,5mm2 žica, pvc zaščitna cev in malo dobre volje, pa je bil prtljažnik ožičen
Še slika avta brez in z prtljažnikom.
Prtljažnik gleda malce čez vetrobransko steklo, ker je meni tako všeč, precej pa tako tudi pridobim na prostoru. Dimenzije prtljažnika so namreč 1300 x 2650. Teža? Kdo bi vedel... prav lahek ni, mam pa občutek, da je lažji od tistega iz kratkega patrola, čeprav je bil tisti precej manjši.
Nosilci Jack dvigalke so enaki, kot pri predhodniku, prav tako je enaka tudi ARB tenda, le da mi jo je Ipsilon še opral in dal nanjo nov nanos impregnacije. A sem reku ti kej hvala??
Zdej čakam stikala in spet malo volje, da zadevo spravim še v delujoče stanje. Prav tako čakam Mamut 4x4, da mi dostavi še zadnjo ARB tendo (1250x2100). Luksuz pri zadnji kuhinji, nič drugega
Nadaljevanje na to temo sledi, ko bo kaj novega
Skratka, prtljažnik, ki sem ga imel že na kratkem Patrolu, je bil meni top, zato sem tukaj želel enakega. Edina sprememba, ki je doletela dizajn je ta, da je spredaj sedaj ukrivljen ledbar in posledično tudi tako oblikovan prtljažnik. Aja, pa na prejšnjem sem se malce zakalkuliral pri izbiri mreže (3mm) in ker se je krivila, sem bil prisiljen navariti več prečnih palic, da je zadeva kolikor toliko bila uporabna. Sedaj ko sem izbral 5mm mrežo mislim, da je na koncu koncev, skupna teža manjša, ker ni potrebno tako močne podkonstrukcije.
Pa pojdimo od začetka...
S kupom železa se vse začne...zakaj železo? Poceni pa sam ga lahko varim, eto...
Sprednjih palic sam ne morem krivit, zato sem dal to narediti Žigi iz Fabcore...sej niti ne vem če je tip na forumu, je pa zadevo naredu tik-tak, ugodno pa še blizu ga mam.
Ostale krivine sem zvaril s pomočjo varilnih kolen
In tako je nastal spodnji del prtljažnika
Nato so sledile prečke, pa mreža
Potem ograjca... podporne noge mam zrisane še od prve izdelave prtljažnika, "pokrovi" luči pa so malce dimenzijsko prilagojeni lučem.
Tudi tokrat so mi to izrezali na OCG Godovič.
Sprednji del sem zakril s tanko pločevino, prekital in pripravil za barvanje...
Tokrat z barvo nisem kompliciral, kar navaden črn hammerite direkt na železo. Ma da drži!
Mat efekt pa sem dosegel s načinom barvanja. Svetleč mi za te zadeve nekako ne potegne...
In že smo pri eletriki.
Že ko sem delal avto, smo mislili tudi na prtljažnik. Mitja, tukaj bolj poznan kot Ipsilon, je na svoji Toyoti imel oz. še ima konektorje, ki so kot nalašč za take modifike
7 pinski, 25 amperski, vodotesni in prav take sem zato nabavil tudi sam.
Stranske ledice so neke čip-šit kitajske, mal sem jih pretesnil pa mislim, da bodo delale nekaj časa.
Ko smo že pri tesnenju...enako sem zatesnil tudi prednjega in vse ostale, kar sem jih imel...niti en se mi zato ni nikoli rosil.
2,5mm2 žica, pvc zaščitna cev in malo dobre volje, pa je bil prtljažnik ožičen
Še slika avta brez in z prtljažnikom.
Prtljažnik gleda malce čez vetrobransko steklo, ker je meni tako všeč, precej pa tako tudi pridobim na prostoru. Dimenzije prtljažnika so namreč 1300 x 2650. Teža? Kdo bi vedel... prav lahek ni, mam pa občutek, da je lažji od tistega iz kratkega patrola, čeprav je bil tisti precej manjši.
Nosilci Jack dvigalke so enaki, kot pri predhodniku, prav tako je enaka tudi ARB tenda, le da mi jo je Ipsilon še opral in dal nanjo nov nanos impregnacije. A sem reku ti kej hvala??
Zdej čakam stikala in spet malo volje, da zadevo spravim še v delujoče stanje. Prav tako čakam Mamut 4x4, da mi dostavi še zadnjo ARB tendo (1250x2100). Luksuz pri zadnji kuhinji, nič drugega
Nadaljevanje na to temo sledi, ko bo kaj novega
Nazadnje spremenil Dr.Patrol, dne So Jan 08, 2022 7:32 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
kje si kupil konektor?
lep rack, moj še kar ni prišel na vrsto, kovačeva kobila je šezmer bosa
lep rack, moj še kar ni prišel na vrsto, kovačeva kobila je šezmer bosa
Don Felipe > Google :D
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ebay, rx... Bom pogledu za link
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Dr.Patrol napisal/-a:Ebay, rx... Bom pogledu za link
Da bodo tudi ostali videli, če bi še kdo rabil tak konektor.
https://www.ebay.co.uk/itm/AC-400V-25A-Waterproof-7-Pins-Aviation-Circular-Connector-Adapter-PLS28-7/183144342406?epid=1965348462&hash=item2aa440e386%3Ag%3AwSQAAOSwzkRdRK2b&fbclid=IwAR05FugvJJxPqy6LxtS14UF-tpv3ib9dUhwoiARd84UZBLfVmspaqty2npA
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ampak v živo je še bolj veličasten kot na sliki... Škoda samo, da sem prišel minuto prepozno in si že speljal, ker bi si ga rad enkrat malo bolj podrobno ogledal...
Danes na Goriškem, tisti modri pick-up z modro prikolico, ki se je vlekel po tleh, kot da bi imel polomljene baleštre...
Danes na Goriškem, tisti modri pick-up z modro prikolico, ki se je vlekel po tleh, kot da bi imel polomljene baleštre...
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 164 gostov