Počasi je prišel čas, ko bo potrebno zamenjati vse zavore na moji toyoti 120. ker mi original ne dišijo tako cenovno kot po zmogljivosti me zanima kaj kupiti, oziroma kaj dajete na svoja vozila, katere diske ploščice, čeljusti (da so zmogljivosti zavor odlične).
Malo sem brskal in zasledil tudi, da za moj model obstajata dve dimenziji (obseg) diskov, različne debeline diskov, ventilirane, neventilirane, skratka prosim za pomoč, ker sem se izgubil v morju znamk in različnih tipov, obsegov in debelin..
lp,
Jure
Izbira zavor LC120 - pomoč
Re: Izbira zavor LC120 - pomoč
Sprijazni se, da je avto zelo težak, da dobro potegne in da ima že po konstrukciji (vsaj prve generacije) zanič zavore. Temu prilagodi vožnjo in bo najceneje. Vse, kar bi mogoče pridobil z nekimi super dooper zavorami, boš izničil oz. celo uničil z gumami. Sem jih z Jotko naklofal preko 200 kkm pa se samo enkrat nisem ustavil zaradi slabih zavor, a velikokrat se nisem ustavil zaradi drsečih gum
Miran
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Izbira zavor LC120 - pomoč
Zavedam se, da je avto težak in "koleštrba" že po osnovi, ampak malo bolje bi zavore le lahko prijele od originalnih. Pa, da ne bo pomote, ne želim nekih super duper športnih zavor, da bi se ustavil na mestu.
Gledal sem Brembo zavore za moj model, ampak sta dve dimenziji obsega kot tudi dve debelini. Verjetno bo potrebno kolo dol vzet in izmerit.
Lp,
Jure
Gledal sem Brembo zavore za moj model, ampak sta dve dimenziji obsega kot tudi dve debelini. Verjetno bo potrebno kolo dol vzet in izmerit.
Lp,
Jure
Re: Izbira zavor LC120 - pomoč
Lahko govorim le za nekoč mojo 120-ko letnik 2003: kljub vsem mogočim zamenjavam (ferode, diska,...a vse originalni kosi) zaradi reklamacij trgovcu, se zaviranje ni izboljšalo. Potem so pa pri nekem updatanju modela spremenili zavorni sistem (ABS pod haubo se je preselil na šoferjevo stran in verjetno še kaj) in baje je bilo pa potem boljše. Baje.
Če boš pa slučajno menjal prednja diska, pa vzemi malenkost (koliko, ve Mamut, ki je svoje na 120-ki malo postružil) manjša, da boš lahko dal gor 16 colske feltne. In s tem pridobil dosti večjo in manj drago izbiro gum.
Miran
Če boš pa slučajno menjal prednja diska, pa vzemi malenkost (koliko, ve Mamut, ki je svoje na 120-ki malo postružil) manjša, da boš lahko dal gor 16 colske feltne. In s tem pridobil dosti večjo in manj drago izbiro gum.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Izbira zavor LC120 - pomoč
Z manjšimi diski ne boš nič pridobil za 16 col feltno, diski so premera 338mm. Če hočeš 16 col feltno je potrebno zavorno čeljust s fleksom obdelat, čeljust je problem, se pa da brez problema nevem pa če je smiselno, jaz kar ustrajam na 17" na 2 do 3 leta že pozabiš tistih 700€ za gume.
Jaz sem zamenjal diske in pakne z ATE in sem kar zadovoljen, seveda sem jih naročil na Ebay.de, pol ceneje kot pri nas......
Moram pobrskat pa ti pošljem kaj paša na LC120.
Lp Andrej
Jaz sem zamenjal diske in pakne z ATE in sem kar zadovoljen, seveda sem jih naročil na Ebay.de, pol ceneje kot pri nas......
Moram pobrskat pa ti pošljem kaj paša na LC120.
Lp Andrej
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Izbira zavor LC120 - pomoč
Če hočeš 16 col feltno je potrebno zavorno čeljust s fleksom obdelat, čeljust je problem, DA NEBI KI SLUČAJNO POSKUŠAL BRUSIT ČELJUST, KER JE TA ODLITEK NA DOLOČENIH MESTIH BOLJ TANEK KOT SE PREDVIDEVA (sem preveril in se zaje...)
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 70 gostov