XUD9 diesel?

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
rook9001
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne Mar 17, 2019 7:46 am
Kraj: Šmartno ob Paki

XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a rook9001 » To Mar 24, 2020 8:24 am

Kako tezko bi bilo namestiti peugeotov 1.9d v 1.7i nivo, kaj vse bi bilo treba priredit, kako je pol to z homologacijo, in a se bi sploh splačalo, recimo da je avto veliko na cesti? Je že kdo to probav pa zadeva zdaj funkcionira? Motor pa pride iz kakega starejšega berlingota z 70hp?

https://www.youtube.com/watch?v=1t74c4HVYkY
Na tem posnetku se lepo vidi in tudi gospod pravi da mu pije 7.5l/100km kar z tistim roof rackom in prtljago sploh ni slabo.

hvala

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Mar 25, 2020 11:15 am

Najmanj problemov bo če kupiš tovarniško.
V italiji se včasih najde kakšna 1.9td s 75 konji t.i. soft turbo, brez interkulerja.
Normalno uvoziš in to je to.
7.5 litra je možno po mojem z nežno nogo.
Drugače varianta 1 je da dobiš vse od diesrl nive, karter, zajem olja na oljni pumpi, vztrajnik, zvon menjalnika, nosilce. Potem je dokaj plug&play
Druga varianta je menjalnik od polonez 1.9d, je zelo podoben nivinem in narejen da paše direkt na xud motor.
Pa sam narediš nosilce. To se da videt pri meni oz se bo dalo poleti, ko se bo tole sranje umirilo.

Smiselno?
Če hočeš diesel nivo, potem ja.
Drugače bi jaz mal pogledal proti 2.0hdi vitari.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

rook9001
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne Mar 17, 2019 7:46 am
Kraj: Šmartno ob Paki

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a rook9001 » Sr Mar 25, 2020 8:45 pm

Verjetno je kar veliko potrebnega truda, ja, ampak to me sploh ne moti, niti me ne motijo stroški, ampak se mi zdi skoraj neizvedljivo ko malo iščem vse dele ki bi jih potreboval, pol pa molit da nebi bli kaki zapleti pri homologaciji.

Za polonez-a še sploh nisem slišal, vidim da imajo nekateri te xud9a motorje z menjalnikom, lepo. Ampak kako to dobit pred prag jaz nebi znal :).

Je pa res da je najlezje kupiti eno ko je že 1.9d, ampak jih je res res malo, naprodaj tudi. Prej se bi pa mogel seveda znebiti moje, kar se mi zdi da jo probat na avto.netu v tem času v sloveniji morš bit kar optimist.
Velik starejših klasik vidim gor ko se prodaja, recimo toyota mr2 prva gen. za 4k, poštena cena, ampak jo prodaja že več kot leto in enostavno ne gre :?: . Moj kolega je kupil Kadett C-a za par sto evrov in ga obnovil do zadnega šraufa, nakoncu se ga je naveličal pa ga zdaj še za 2k€ nemore prodat... Zgleda pri nam ni tok interesa, ali kaj, nevem.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Mar 26, 2020 10:35 am

torej motor je najmanjši problem. citroen berlingo, bx, ZX, xsara, xantia, jumpy, peugeot 309, 306, 405, Partner, fiat scudo.... 1868 ccm je drug novejši motor, ki pa bi moral načeloma pasat. Mora pa met mehansko pumpo, da nimaš prolemov z elektroniko...
Jaz sem si naredil zalogo turbo motorjev . :-)
Menjalnik od poloneza bi bilo treba kje iz poljske ali madžarske dobit, tam so občasno v oglasnikih.
In na grobo je to to. Nekaj je še težav z vakuum pumpo. V avtih imajo xud večinoma vakuum pumpe na glavi, proti menjalniku. Na moji 1.9D so porezali, spremenili zajem zraka za v kabino.
Ali vakuum pumpo rešit s kako električno, kot rešujejo pri predelavah avtov na električne. Ali pa dobit pumpo od nive, ki je na jermen gnana.
Ali je to možno homologirat, ne vem.
Mogoče z izjavo recimo nemškega lada handlerja, da se je xud9 serijsko vgrajeval v nive?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Če Mar 26, 2020 10:35 pm

Pri nas to homologirat? Prej se bo Soča izlivala v Blatno jezero kot boš ti to homologiral. Več možnosti imaš, da ga "prodaš" v Nemčijo, tamkajšnji lastnik pridobi homologacijo v Nemčiji, potem pa ga "kupiš". V takem primeru naši morajo priznati homologacijo vsemu šrotu, ki dobi nemško homologacijo, ker je tudi Nemčija v Evropski uniji. In ker je tam standard, kakršen pač je, tam homologirajo vse možno, naši pa potem stisnejo zobe in prepišejo nemško homologacijo. Sicer ga vseeno hočejo videti, da ni mogoče le prevelik šrot, ampak načeloma spustijo skozi tudi tisto, kar sicer po naših normativih in standardih ne bi. (Upam, da se da razbrat cinizem iz teh mojih zadnjih stavkov).

Čisto resno: če nimaš TÜV certifikata za vsako reč, ne boš spravil skozi. Čeprav v tujini to gre...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Mar 27, 2020 12:36 am

Hribovc,
ni čisto tako. Je še huje. Uvažal sem en avto iz nemčije, v opombi(tam kjer so opisane vse predelave) je lepo pisalo, da lahko do 8%vzpona vleče 1800kg prikolico. (drugače 1300). Niso hoteli prepisat. "To se pri nas ne vpisuje"

rook9001, pokliči me na 041 2 0 0 239 in bova rekla kako besedo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

rook9001
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne Mar 17, 2019 7:46 am
Kraj: Šmartno ob Paki

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a rook9001 » Po Mar 30, 2020 7:20 pm

Koliko sem gledal bi lahko 1905cc motor z menjalniku kamot dobil, ampak trenutno žal ne zaradi omejenega gibanja :twisted: . Gregor, z veseljem, ko bo projekt mal daleč, če bo sploh kaj z tem :).

Koliko bi rekel da je realistična poraba na Nivi z xud motorjem? Jaz moje 1.7 tbi nisem sploh dosti vozil, da bi lahko izračual kolk mam tu, ampak verjetno ni malo... Bo treba še enkrat na tehnicni, na AMZS v šempetru so rekli da zadaj bremze niso OK, pa izpuhi da naj ne bi bli. Katalizator vem da je še čist in notri nič razsut, zamenjal sem pa od tedaj lambdo sondo, kaj je pa z bremzam pa nevem, vse je novo.

Drugače sem pa malo raziskoval, hvala za informacije glede Polonez-a, pred tem še nisem niti videl/slišal zanj. Torej na edini način da bi bilo tole izvedljivo je pač dobit 1.9d motor, po sreči raje 1905 verzijo, in uporabiti dele od Poloneza, menjalnik in vse ostalo da se bi dalo nosilce modificirat, pol pa vprašanje kako bi pasalo zadaj proti reduktorju. Ampak z fleksu in švasaparatu se vse da :).
Vakum črpalko bi moral verjetno uporabiti električno, tisto odprtino zadaj na glavi motorja pa zablokirat, saj je motor preblizu stene. Ali pa če bi uporabil alternator od Omega A, ma zadaj če se ne motim vakumsko črpalko.
Seveda bi blo treba sprednji diferencial samostojno pritrditi na premo. Skrbi me malo glede tadolgega volanskega končnika, ki teče pod menjalniku, možno da bi moglo malo spodaj porezat zvon menjalnika... Pa dobiti tudi tastari sesalni kolektor za XUD9, ti novejši ki tečejo čez motor so verjetno previsoki zaradi pokrova motorja.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Mar 30, 2020 10:11 pm

Kaj ni blo vredu, ročna? Al delovna zavora? Regulator zavornega učinka je tudi nov? Mogoče se morajo pakne samo še usesti, kolk km si naredil odkar si sestavil?

Zdaj sem pol ure iskal tole temo:
http://www.lada.co.uk/forum/viewtopic.php?t=12135
in ugotovil, da slik ni več. (razen mojih)

Ja seveda možnost je tudi alternator z vakuum pumpo.
No zgoraj na mojih slikah vidiš, kaj je treba naredit z zvonom pri polonezu.
Menjalnik od poloneza je zelo podoben nivinem, skoraj enak. Šalthebl je malenkost drugače narejen. Boš videl pri meni.
Razen seveda da je zvon prilagojen za xud.

Glej poklič me, imam nekaj v mislih okoli homologacije, ampak čist vsega pa tud ne bom na forum pisal, je preveč.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

rook9001
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne Mar 17, 2019 7:46 am
Kraj: Šmartno ob Paki

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a rook9001 » So Maj 09, 2020 11:43 am

No dobil sem motor in menjalnik, ampak mašina še verjetno ni laufala 10 let in imam malo probleme da jo zaženem (nafta še ne pride v cilindre). Trenutno še morm malo iz 'lajtng' zrak ven spravit potem pa mogoče bo...

Opazil sem če dam menjalnik v brzino niti nemorem na roko sukat mašine ali z štarterju. Skoraj nemogoče... Sem študiral tudi če bi sklopko primlo bi moglo vseeno se sukat zadi menjalnik... Sem mel ga prej v brzini pa sm mislu da mi je ze ventile skupi zabilo ker je nisem mogel vrtet sploh... Drugače pa menjalnik hodi v brzine pa vse, če mašina zalaufa ga bom dau narazn pa pogledu kako je, ampak sodečo po slikah ne zgleda situacija najbolj obetavna :). Nekateri prej so to pač vozli 'dok ide' zdej pa je kar je.

Slika

Slika

rook9001
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne Mar 17, 2019 7:46 am
Kraj: Šmartno ob Paki

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a rook9001 » So Maj 09, 2020 1:54 pm

No motor vsaj vžge zdaj, prosti tek je bol tko tko, visok je pa skače, ampak to je razumljivo. Drugače pa ni odziva na pumpi če dam gas, je že kaj zaštekalo notri...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Okt 08, 2020 7:58 am

Kako napreduje?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

rook9001
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne Mar 17, 2019 7:46 am
Kraj: Šmartno ob Paki

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a rook9001 » To Okt 13, 2020 7:21 pm

Zdravo Gregor!

Nažalost sem opustil projekt,- problemi kako bi to homologiral, vse drugo sem pa mel naštudirano glede montaže :/. Drugače pa se pa dosti vozim zdaj z takšno kod je in mi je kar v redu, tudi porabo nimam prehudo, okrog 10.5 nazadnje...
Na Lpp so hitro rekli da taka stvar ni možna in niso mel časa debatirat, tisti v MB pa da bi mogoče če bi dobil od kakšnega Lada zastopnika v Sloveniji nekakšno pisno poročilo, da se je ta motor vgrajeval tudi tovarniško, ampak kolikor vem takšnega pri nam sploh ni? Oz je bil ampak ga ni več?

Škoda no ker sem mel use naštudirano tudi z tvojo pomočjo ampak nazadnje je to homologiranje še tavečji problem. sploh pa če nikogar ne poznaš. (Škoda da nismo v ameriki se bi že 6 mescov vozil z 1.9TD) :twisted:

Tale je tud velik o tem projektu objavlal če koga zanima; https://www.drive2.com/r/lada/4x4_3d/52 ... 895126386/

Drugače pa če slučajno kdo potrebuje kakšne dele od 1.9d motorja in polonezov menjalnik jih dam zelo poceni

Lp :?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Okt 14, 2020 9:33 am

Bi jaz vzel za rezervo. Te pokličem popoldne.


Poraba dobrih 10 je čist vredu. Sploh ob trenutnih cenah bencina. :-)
Tudi jaz na mercedesovi dizelki nisem imel nižje porabe.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov