Zakaj Defender ni za avanturo?
-
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Sr Mar 02, 2022 2:20 pm
Zakaj Defender ni za avanturo?
Nekoliko nenavadno se mi je zdelo, da v temi Tunizija 2023 ni nobenega prispevka. Potem, ko je Miran razkril vzrok, sem se takoj spomnil mnenja 40 letne legende https://youtu.be/VikoZmrVj18?si=KsKbSta31rnDyhHh
Njegove napake:
- ne kampiraj več kot tri dni, ker je potem mrtev cegel
- ne šlepaj ga več kot 10 minut ker se bo aktivirala ročna
- nekaj o tem, da morajo biti na tleh vsa 4 kolesa
- v Sahari ti lahko zariba
Njegove napake:
- ne kampiraj več kot tri dni, ker je potem mrtev cegel
- ne šlepaj ga več kot 10 minut ker se bo aktivirala ročna
- nekaj o tem, da morajo biti na tleh vsa 4 kolesa
- v Sahari ti lahko zariba
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Bravo! Pozabil si pa na glavni razlog: ne vem koliko ljudi (tudi tu na forumu) je pripravljenih odcolati 80 jurjev za ta avto in ga potem peljati na avanturo.
Kaj pa sploh je po tvojem avantura?
Miran
Kaj pa sploh je po tvojem avantura?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Vse težave v videu so softversko rešljive. Če bi kdo malo bolj razmislil v času razvoja, težav sploh nebi bilo.
Bom mal posplošil, ne velja samo za avte, ampak nasplošno...
tako je to danes v dobi računalnikov, vse na daljavo, od doma, iz druge celine, in ko je škoda denarja za izkušene programerje, saj to pa ja vsak zna...
In na drugi strani "Not my problem" razmišljanje, v specifikacijah piše da mora biti tako sprogramirano. Če so si "razvojni inženirji" tako zamislili, pa že more bit tako, nisem jaz plačan za to da razmišljam. In programer/koder niti ne pozna področja, kar programira, in sploh ne zazna morebitnih neumnosti v specifikacijah.
Komunikacija med ljudmi v firmah manjka. In včasih malo drugačen pogled na stvar, iz drugega kota.
Včasih se je treba vživet v vlogo uporabnika.
Mimogrede, če ti na avtu iz PSA grupe crkne kaj od Adblue sistema, tudi dobiš obvestilo, da ti čez xxx kilometrov nebo več dovolil avta vžgat. Pa prid do ponedeljka zjutraj domov, če ti v petek popoldne na portugalskem to bedarijo javi. V enem kosu, brez ugašanja, ni drugega.
Pa mal nazaj na temo, da ne bomo samo jamrali, glede finega peska in zračnih filtrov....
se mi zdi, da sem nekoč na nekem nemškem forumu (verjetno buschtaxi) zasledil, da je toyota za nekatere modele imela za peščene dežele drugačne zračne filtre, kakor za naš urejeni brezprašni svet. Ampak ne najdem tiste teme...
Bom mal posplošil, ne velja samo za avte, ampak nasplošno...
tako je to danes v dobi računalnikov, vse na daljavo, od doma, iz druge celine, in ko je škoda denarja za izkušene programerje, saj to pa ja vsak zna...
In na drugi strani "Not my problem" razmišljanje, v specifikacijah piše da mora biti tako sprogramirano. Če so si "razvojni inženirji" tako zamislili, pa že more bit tako, nisem jaz plačan za to da razmišljam. In programer/koder niti ne pozna področja, kar programira, in sploh ne zazna morebitnih neumnosti v specifikacijah.
Komunikacija med ljudmi v firmah manjka. In včasih malo drugačen pogled na stvar, iz drugega kota.
Včasih se je treba vživet v vlogo uporabnika.
Mimogrede, če ti na avtu iz PSA grupe crkne kaj od Adblue sistema, tudi dobiš obvestilo, da ti čez xxx kilometrov nebo več dovolil avta vžgat. Pa prid do ponedeljka zjutraj domov, če ti v petek popoldne na portugalskem to bedarijo javi. V enem kosu, brez ugašanja, ni drugega.
Pa mal nazaj na temo, da ne bomo samo jamrali, glede finega peska in zračnih filtrov....
se mi zdi, da sem nekoč na nekem nemškem forumu (verjetno buschtaxi) zasledil, da je toyota za nekatere modele imela za peščene dežele drugačne zračne filtre, kakor za naš urejeni brezprašni svet. Ampak ne najdem tiste teme...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Ne morem biti tiho.
Aleksander je lepo poizkušal napisati eno špikantno temo na temo Mirana in Defenderja. Jo je tudi napisal, le rubriko je sfalil, ker bolj paše v "malo smeha (in polno zamere)". No pa vseeno mi je dal kar nekaj misliti. Lej ga šmenta, objavil sem siromašno temo o jesenski Tuniziji 2023, a nobenih dodatnih prispevkov. Le en dolgočasen filmček, brez kakršnih koli avanturističnih vložkov. Napaka! Zdaj vem, kaj bi moral objaviti naslednjič v kakšnem filmčku iz moje rajže, da bi izgledala vsaj malo avanturistično: nalepke, tende in detajle ostale offroad opreme na avtih, kaj smo kuhali in kdo nam je kuhal, kako so sopotniki in vozniki namesto v pokrajino buljili v ekrane računalnikov in ostalih gizmotov in še kaj podobnega.
Bah , ni to zame. Bom raje nadaljeval z neavanturističnim upokojenskim življenjem.
Miran
PS: mogoče bi pa dišeča smrečica v obliki dakarskega beduina dvignila avanturističen duh mojega Defenderja? Še je čas, da pišem Dedku Mrazu.
PPS: Sori Gregor, da sem zasmetil tvoj (pre)strokoven odgovor
Aleksander je lepo poizkušal napisati eno špikantno temo na temo Mirana in Defenderja. Jo je tudi napisal, le rubriko je sfalil, ker bolj paše v "malo smeha (in polno zamere)". No pa vseeno mi je dal kar nekaj misliti. Lej ga šmenta, objavil sem siromašno temo o jesenski Tuniziji 2023, a nobenih dodatnih prispevkov. Le en dolgočasen filmček, brez kakršnih koli avanturističnih vložkov. Napaka! Zdaj vem, kaj bi moral objaviti naslednjič v kakšnem filmčku iz moje rajže, da bi izgledala vsaj malo avanturistično: nalepke, tende in detajle ostale offroad opreme na avtih, kaj smo kuhali in kdo nam je kuhal, kako so sopotniki in vozniki namesto v pokrajino buljili v ekrane računalnikov in ostalih gizmotov in še kaj podobnega.
Bah , ni to zame. Bom raje nadaljeval z neavanturističnim upokojenskim življenjem.
Miran
PS: mogoče bi pa dišeča smrečica v obliki dakarskega beduina dvignila avanturističen duh mojega Defenderja? Še je čas, da pišem Dedku Mrazu.
PPS: Sori Gregor, da sem zasmetil tvoj (pre)strokoven odgovor
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
gregor napisal/-a:Pa mal nazaj na temo, da ne bomo samo jamrali, glede finega peska in zračnih filtrov....
se mi zdi, da sem nekoč na nekem nemškem forumu (verjetno buschtaxi) zasledil, da je toyota za nekatere modele imela za peščene dežele drugačne zračne filtre, kakor za naš urejeni brezprašni svet. Ampak ne najdem tiste teme...
Subaru je začel že nekaj časa nazaj v ohišja filtrov vgrajevati še dodatno mrežo. Ta mreža pride med filtrom in motorjem:
Mogoče je tudi to rešitev.
Pred EUR sem bil SIT!
-
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Sr Mar 02, 2022 2:20 pm
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Miran, malo sem te moral pohecati. Ampak res sem takoj spomnil na tisto mnenje. To ne pomeni, sodobni terenci drugih znamk nimajo enakih težav. Tudi jaz moram poskusiti, ali se morebiti v nevtralni poziciji po določenem času samodejno ne aktivira ročna zavora.
Kar se znamke tiče, letos sem bil 12 dni v Tanzaniji. Ponoči je zanimiva vožnja v rjavi megli iz prahu. Avtomobilsko je to Toyotaland. Ne spomnim se Land Roverja. Vprašal sem lokalce zakaj je tako. Vzrok je zgodovinsko kolonialno politični in bistvena boljša vzdržljivost Toyot.
Kar se znamke tiče, letos sem bil 12 dni v Tanzaniji. Ponoči je zanimiva vožnja v rjavi megli iz prahu. Avtomobilsko je to Toyotaland. Ne spomnim se Land Roverja. Vprašal sem lokalce zakaj je tako. Vzrok je zgodovinsko kolonialno politični in bistvena boljša vzdržljivost Toyot.
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
@ Nebivedu: kako so pa velika okenca na tej mreži?
@ Aleksander: meni sta v Tuniziji krepnila že 2 Nissana in ena precej nova Toyota. Defender v puščavi ni crknil. Zakaj je šel v 3 k na avtocesti pa še ne vem. Mogoče res zaradi peska. A vem pa ne. Pa tudi Defenderjav, niti ostalih avtov, ne prodajam.
Imam občutek, da prav veliko izkušenj s tistimi razmerami tam čez morje nimaš, zato bodi vesel, pa četudi smetimo po tvoji temi iz tistih koncev, če lahko pridobiš kaj modrosti iz izkušenj drugih. Ne pa, da jim še vrtaš po rani.
In ena od modrosti tistih, ki se vozijo po puščavskih relacijah: ponoči ni varno!
In zakaj je dol Toyotaland: so enostavne za popravilo, saj tiste tam doli niso obremenjene z raznimi EURO pizdarijami, ki so vezane predvsem na pomoč elektronike. Ampak za zaključek, še noben avto mi dol ni crknil zaradi elektronike, vse sem uspel - no ja - mehansko polomiti.
Miran
@ Aleksander: meni sta v Tuniziji krepnila že 2 Nissana in ena precej nova Toyota. Defender v puščavi ni crknil. Zakaj je šel v 3 k na avtocesti pa še ne vem. Mogoče res zaradi peska. A vem pa ne. Pa tudi Defenderjav, niti ostalih avtov, ne prodajam.
Imam občutek, da prav veliko izkušenj s tistimi razmerami tam čez morje nimaš, zato bodi vesel, pa četudi smetimo po tvoji temi iz tistih koncev, če lahko pridobiš kaj modrosti iz izkušenj drugih. Ne pa, da jim še vrtaš po rani.
In ena od modrosti tistih, ki se vozijo po puščavskih relacijah: ponoči ni varno!
In zakaj je dol Toyotaland: so enostavne za popravilo, saj tiste tam doli niso obremenjene z raznimi EURO pizdarijami, ki so vezane predvsem na pomoč elektronike. Ampak za zaključek, še noben avto mi dol ni crknil zaradi elektronike, vse sem uspel - no ja - mehansko polomiti.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Za tisti čisto droben pesek prevelika, ampak če bi jo zamenjal in dal tako mrežo z bolj gostim materialom, bi verjetno služilo namenu. Pa ker je direktno pred motorjem, ne rabiš drugam nič montirat.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Današnji inžinirji so tako zavervani v svoje diplome, da so izgubili kompas. Kolega kateri je dolgo šraufal tovornjake (od motorjev do softwara) je rekel, da nimajo pojma o osnovi delovanja motorja. Ti na posluh veš kaj je narobe,vendar ti računalnik ne dovoli zamenjati kosa, ker na koncu niti ne ve zakaj mora ta kos biti na motorju. En kup brez veznih senzorjev, kateri so sami sebi namen. Njihov ego jim ne dovoli, da bi jim en tehnik razložil zakaj ne dala, čeprav ima življenjskih izkušen za tri diplome. Stari mački, kateri so prevozili Rusijo po dolgem in počez pravijo, da s temi sodobnimi jajcami nikoli nebi ponovili te zgodbe.
Priznaj Miran, da ko odkartaš za novo kišto toliko denarja, je malo ranjen tudi tvoj ponos, ko te pusti na cesti. Čeprav pri teh jajcih si danes kot voznik že težko za to sam kriv, tudi, če je prišel pesek v motor. Saj v končni fazi nisi šel s čolnom v puščavo, ampak si kupil avto kateri naj bi bil temu namen,saj tako jih promovirajo.
Ps. Večkrat me je že prijelo, da bi svojo polnoletno Navaro zamenjal za kakega novejšega pick upa, saj je Navara že od nekdaj veljala za slab pregnit avto, ampak kar gledam pri teh novih škatlah se sprašuje, kaj je šele pol to? Kaj bom na boljšem, razen, da bom to novo gnilo kišto delal, ko bik in imel še bolj suh tošl.
Priznaj Miran, da ko odkartaš za novo kišto toliko denarja, je malo ranjen tudi tvoj ponos, ko te pusti na cesti. Čeprav pri teh jajcih si danes kot voznik že težko za to sam kriv, tudi, če je prišel pesek v motor. Saj v končni fazi nisi šel s čolnom v puščavo, ampak si kupil avto kateri naj bi bil temu namen,saj tako jih promovirajo.
Ps. Večkrat me je že prijelo, da bi svojo polnoletno Navaro zamenjal za kakega novejšega pick upa, saj je Navara že od nekdaj veljala za slab pregnit avto, ampak kar gledam pri teh novih škatlah se sprašuje, kaj je šele pol to? Kaj bom na boljšem, razen, da bom to novo gnilo kišto delal, ko bik in imel še bolj suh tošl.
LP by Jereb
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
In potem pogledaš inžinirje z diplomo, ki poslušajo tehnike in še voznike:
https://www.youtube.com/watch?v=SBidNDWrHKw
Avto je čisto serijski, brez dodatkov in popravkov.
https://www.youtube.com/watch?v=SBidNDWrHKw
Avto je čisto serijski, brez dodatkov in popravkov.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Jasno, priznam. Ne le da je ranjen moj ego, tudi razpizden sem, da se nekaj takega dogodi z avtom, ki naj bi bil namenjen avanturam (pa čeprav, vsaj po uvodnem prispevku v tej temi, ni ). Še bolj zato, ker sedaj ta firma (Jaguar Land Rover = JLR) išče vse mogoče izgovore, da mi ne prizna stroškov popravila. Najprej so mi rekli (napisali), da je sicer avto res v garanciji, ampak, ker jim nisem javil, da je avto crknil, ne morejo odobriti povračila stroškov. Ko sem jim sporočil, da sem par minut po okvari že obvestil njihovega zastopnika v Sloveniji in jim to tudi dokazal s telefonskim dnevnikom, so privlekli na dan izgovor, da nisem dal popraviti avta pravi firmi (v Tuniziji). Pa koji k... me briga, kdo mi popravlja avto, če pa ima nad vrati ogromen emblem JLR-ja in mi je rezervni del našel (in vgradil!) že drugi dan (pri nas v Slo je dobavni rok 3 - 4 tedne, v Italiji sploh niso vedeli, kdaj ga lahko dobavijo....) skratka, naj gredo v sočne in tople kraje iz katerih so prilezli na ta svet, banda birokratska. O tem se malo več razpisujem šele sedaj, ker domnevam, da sem verjetno pri JLR potegnil ta kratko pri reševanju garancijskega zahtevka.
S težkim srcem moram tukaj dati Aleksandru prav no ja, vsaj delno: nov Defender (nov v smislu garancije!!) NI PRIMEREN za kraje, kjer ne deluje telefon, kjer si malo bolj odrezan od civilizacije in ne vem še kaj ... skratka take kraje, kot jih je večinoma prikazujejo na prospektih in reklamah za ta avto. Še enkrat malo višje preberi, kam jih pošiljam, bando birokratsko.
TOREJ: če hočeš imeti popravilo delno ali v celoti poplačano pod garancijo, 100% ali še bolj upoštevaj tudi najdrobnejši tisk na računu in ostalih dokumentih ob nakupu avta. Žal je ta nasvet veliko vrednejši od nasvetov glede šnorklov, pjašter in ostale robe, ki bi jo morali imeti na avtu, da bi bil vsaj malo podoben avtu za avanture.
IN ŠE ENKRAT TOREJ: bojim se, da ta nasvet velja za (skoraj) vse nove avte, ne le Defenderja. Žal!
Pa sem se malo izpraznil...ooooh
LP
Miran
A za nekaj takega se pa splača potrpeti:
Briga me, al je to avantura al pa ni, to je TO
S težkim srcem moram tukaj dati Aleksandru prav no ja, vsaj delno: nov Defender (nov v smislu garancije!!) NI PRIMEREN za kraje, kjer ne deluje telefon, kjer si malo bolj odrezan od civilizacije in ne vem še kaj ... skratka take kraje, kot jih je večinoma prikazujejo na prospektih in reklamah za ta avto. Še enkrat malo višje preberi, kam jih pošiljam, bando birokratsko.
TOREJ: če hočeš imeti popravilo delno ali v celoti poplačano pod garancijo, 100% ali še bolj upoštevaj tudi najdrobnejši tisk na računu in ostalih dokumentih ob nakupu avta. Žal je ta nasvet veliko vrednejši od nasvetov glede šnorklov, pjašter in ostale robe, ki bi jo morali imeti na avtu, da bi bil vsaj malo podoben avtu za avanture.
IN ŠE ENKRAT TOREJ: bojim se, da ta nasvet velja za (skoraj) vse nove avte, ne le Defenderja. Žal!
Pa sem se malo izpraznil...ooooh
LP
Miran
A za nekaj takega se pa splača potrpeti:
Briga me, al je to avantura al pa ni, to je TO
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Sr Mar 02, 2022 2:20 pm
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Iz tvoje zgodbe je zame nauk, da dobro preštudiram navodila glede izrednih razmer.
Za Defenderja velja, da se računalnik zaganja že ob odpiranju vrat, kar prazni akumulator. Če ti crkne skumulator v Sahari sosedov avto in kabli ne pomagajo. Potrebuješ LR servisni računalnik, zraven še Starlink, ker računalnik potrebuje internet.
Če avto šlepaš, moraš znati odklopiti park release mehanizem https://youtu.be/QMJy_XqN5VU?si=XbIxHLKvtV2DUAbA (druga polovica skorajda komična), drugače bo po 10 minutah aktivirana park zavora uničila podvozje.
Če ti crkne akumulator, z zaklenjenim volanom ne boš mogel vleči vozila.
https://www.landrover.si/ naj se kar heca. Take objave kot je tu, jim lahko odženejo kupce
Za Defenderja velja, da se računalnik zaganja že ob odpiranju vrat, kar prazni akumulator. Če ti crkne skumulator v Sahari sosedov avto in kabli ne pomagajo. Potrebuješ LR servisni računalnik, zraven še Starlink, ker računalnik potrebuje internet.
Če avto šlepaš, moraš znati odklopiti park release mehanizem https://youtu.be/QMJy_XqN5VU?si=XbIxHLKvtV2DUAbA (druga polovica skorajda komična), drugače bo po 10 minutah aktivirana park zavora uničila podvozje.
Če ti crkne akumulator, z zaklenjenim volanom ne boš mogel vleči vozila.
https://www.landrover.si/ naj se kar heca. Take objave kot je tu, jim lahko odženejo kupce
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Ej, počasi! Hvala za tvojo dobro namernost, a pretiravati ni treba. (To je povedano v rokavicah).
Če bo kdo šel z Defenderjem nekam stran od asistence, si bo na uradni strani JLR lahko dol potegnil natančne nasvete, kaj in kako ukrepati, če, ko ...
Če boš Aleksander ti nabavil Defkota, potem me pokliči in ti bom marsikaj vedel svetovati kako in kaj. Če pa ne razmišljaš o lastništvu Defkota, pa (tole je pa brez rokavic) utihni!
Miran
Če bo kdo šel z Defenderjem nekam stran od asistence, si bo na uradni strani JLR lahko dol potegnil natančne nasvete, kaj in kako ukrepati, če, ko ...
Če boš Aleksander ti nabavil Defkota, potem me pokliči in ti bom marsikaj vedel svetovati kako in kaj. Če pa ne razmišljaš o lastništvu Defkota, pa (tole je pa brez rokavic) utihni!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Sr Mar 02, 2022 2:20 pm
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Če te moti mnenje nekoga, ki se 40 let ukvarja s 4x4 in uradni priročnik vozila je tvoj problem. Tvoje izkušnje, ki so neprimerno večje od mojih se spoštuje takrat, ko izkušeni ni pokroviteljski.
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Aleksander napisal/-a:Za Defenderja velja, da se računalnik zaganja že ob odpiranju vrat, kar prazni akumulator.
Povej kateremu avtu, ki je narejen nad letnikom 2010 pa ne zažene računalnika ob odprtju vrat? Skoraj vsak od njih ti mora na velikem displayu napisat, kako te lepo pozdravlja. (men dodatno en teden prej začne že pisat opozorilo, kdaj imava z ženo obletnico, da slučajno ne pozabim (seveda če tako obvestilo hočem), pa je avto iz leta 2011in je stal mnogo manj kot 80k€).
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
20 let nazaj mi je rjku prjatu: če češ jmt strwušk si kupi land rover
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Naslov te teme je res popolnoma zgrešen.
Sodeč po zgoraj napisanem velja, da novi Defender JE avantura. Torej vsaj v tem oziru nadaljuje kleno tradicijo svojih predhodnikov.
Sodeč po zgoraj napisanem velja, da novi Defender JE avantura. Torej vsaj v tem oziru nadaljuje kleno tradicijo svojih predhodnikov.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Tale (sicer že stara in oguljena) novica bo osrečila vse "ljubitelje" avtov iz družine Land Rover: https://klip.si/video/range-rover-obtic ... fQS1ywLj_Y
Lepo spanje!
Lepo spanje!
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Tudi mi smo na podobnega že naletel. "Sej ma 4x4 pogon, to bi se moralo peljat" je izjavil. Hotel se je pa z letnimi zelo širokimi gumami na BMW X5 peljat navzgor po zamrznjeni in zasneženi avstrijski strani Ljubelja. Na koncu ga je gostilničar izpod ljubelja povlekel do vrha z unimogom in mu mastno zaračunal.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Zakaj Defender ni za avanturo?
Miran malo traca z vabo, ki smo jo že glodali davno tega na forumu (KliK) in takrat me je eksplozija komentarjev na te dogodke (predvsem v raznih senzacionalističnih medijih, nekoliko pa tudi na tem forumu) spodbudila, da sem napisal tele misli ...
-> KliK <-
Zanimivo, po skoraj desetletju se še vedno plus-minus strinjam s tem, kar sem takrat zapisal.
-> KliK <-
Zanimivo, po skoraj desetletju se še vedno plus-minus strinjam s tem, kar sem takrat zapisal.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov