živjo,
zanimam se za nakup GC. Zanima me, če mi lahko kdo od vas, predvsem tisti, ki tak avto imate, pove kakšna je poraba goriva, to je najpomembnejše, zanimajo me pa tudi ostale pozitivne in negativne lastnosti tega avta. kakšne so cene rezervnih delov? trajnost, pokvarljivost,... Še vedno niham med 4.0 in 4.7- mnenja. Hvala za(koristne) odgovore.
Grand cherokee
porabo moraš računat okoli 20l, gre mal gor pa tud mal dol, odvisno kaj počneš. Pri meni je bila zadnjič 30 ko sem se ukopal in zakopal tako da sta me dva bagra ven ulekla. Sicer pa tako prva luč 17000 sit ležaj zadnji okoli 3000 sit semering 1500 sit vse to je zelo malo če ti je kaj do tega.
če se odločaš med 4,7 ali 4,0 se moraš vprašat koliko ti ga je škoda se boš upal z GC- jem vrednim cca 3 mio voziti po blatu med veje itd. , jaz ga imam za to in mi ga ni škoda če je malo popraskan, zato se ne oziram na porabo, ker nekaj lahko nadiš tudi za sebe
L4x4P PRIMOŽ
če se odločaš med 4,7 ali 4,0 se moraš vprašat koliko ti ga je škoda se boš upal z GC- jem vrednim cca 3 mio voziti po blatu med veje itd. , jaz ga imam za to in mi ga ni škoda če je malo popraskan, zato se ne oziram na porabo, ker nekaj lahko nadiš tudi za sebe
L4x4P PRIMOŽ
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
No 4.0 ima malo manjšo porabo, Primožev je 5,2, ki so malo bolj požrešni.
Če ti je všeč zvok V8 motorja bo odločitev lahka, če ti bi rad varčeval z gorivom kupi japonskega dizla.
Pa da ne bo pomote imel sem vse modele Grandov do letnika 2004 razen Dizlov, sem se pa vozil tudi z njimi in edini komentar je, da dizlov ne znajo delat. ( sej peljejo se sam ni filinga)
Če ti je všeč zvok V8 motorja bo odločitev lahka, če ti bi rad varčeval z gorivom kupi japonskega dizla.
Pa da ne bo pomote imel sem vse modele Grandov do letnika 2004 razen Dizlov, sem se pa vozil tudi z njimi in edini komentar je, da dizlov ne znajo delat. ( sej peljejo se sam ni filinga)
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Kleno napisal/-a:
Razlika v porabi med 4.0 in 5.2 (do letnika 99) le 2-3 litre (oba Quadra drive).
.
to bi pa rad videl, da je tako majhna tazlika mislim.
Jaz sem kojga 4.0 vozil s 14 litri 5,2 pa ni prišel pod 18 če sem zelo ahtal.
Pa nisem še videl Select trac 5,2. a se ga da kje videt? A ga imaš ti?
lp
Janez
selec track New process 242 ima diferencial
selec track New process 228 ima diferencial
selec track New process 229 ima visko sklopko
command track New process 207 pa nima niti visko sklopke niti diferenciala
command track New process 231 tudi nima niti visko sklopke niti diferenciala
242 in 231 so transfer boxi, ki so najpogostejsi, vsaj pri nas (ce se ne motim)
comand track ima part 4x4
pri selec tracku pa lahko stalno uporabljas 4X4
[/img]
selec track New process 228 ima diferencial
selec track New process 229 ima visko sklopko
command track New process 207 pa nima niti visko sklopke niti diferenciala
command track New process 231 tudi nima niti visko sklopke niti diferenciala
242 in 231 so transfer boxi, ki so najpogostejsi, vsaj pri nas (ce se ne motim)
comand track ima part 4x4
pri selec tracku pa lahko stalno uporabljas 4X4
[/img]
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Moj jeep ma transfer box 231 commandtrack in ma samo 2 WD, part 4H in Part 4L.
Ko sem kupoval svojga cherookee-ja sem mel na CJI vedno vtis da je vecina jeepov pri nas opremljena z command track-om, mogoce se tud motim.
Americani za vse dizle v cherokee- jih (ne 5L +v grandih) in 2,5L bencinarje pravijo da so presvoh za stalni 4X4
Po mojem vedenju in dokumentaciji ki jo imam ima 242 diferencijal vsaj new process verjetno tudi new venture, ki je samo drugi proizvajalec box-a
Marolt a se da zamenjat 231 za 242 brez vecjih tezav, pred casom sem razmisljal o tem pol me je pa minilo ampak.....
Ko sem kupoval svojga cherookee-ja sem mel na CJI vedno vtis da je vecina jeepov pri nas opremljena z command track-om, mogoce se tud motim.
Americani za vse dizle v cherokee- jih (ne 5L +v grandih) in 2,5L bencinarje pravijo da so presvoh za stalni 4X4
Po mojem vedenju in dokumentaciji ki jo imam ima 242 diferencijal vsaj new process verjetno tudi new venture, ki je samo drugi proizvajalec box-a
Marolt a se da zamenjat 231 za 242 brez vecjih tezav, pred casom sem razmisljal o tem pol me je pa minilo ampak.....
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Part time pomeni, da lahko uporabljaš samo na podlagi kjer vsaj eno kolo zdrsuje se pravi blato, sneg, brozga. Mokra cesta ni dovolj drseča podlaga in razteguješ verigo in preobremenjuješ tudi ostale komponente, križe, zobnike.
Marollt a mas kaksega 242 dobrga pa pocen
Marollt a mas kaksega 242 dobrga pa pocen
Nazadnje spremenil Bob, dne Po Nov 28, 2005 6:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
se opravičujem, ker se nič ne oglasim- teževe z internetom.
iščem terenca s 6 cilindri ali več. v kolikor razlika v porabi med GC 4.0 in 4.7 ni prevelika bi se raje odločil za 4.7 - zato me zanima poraba. rad bi pa realen, praktičen podatek kolikšna je ta poraba pri vsakdanji vožnji, po terenu vsak avto pije.
če se ne motim ima GC 4.0 priklopljiv 4x4, 4.7 pa stalnega (quadra drive)
zanima pa me model od 99 do letos (če se ne motim. torej 2. serija)
hvala
iščem terenca s 6 cilindri ali več. v kolikor razlika v porabi med GC 4.0 in 4.7 ni prevelika bi se raje odločil za 4.7 - zato me zanima poraba. rad bi pa realen, praktičen podatek kolikšna je ta poraba pri vsakdanji vožnji, po terenu vsak avto pije.
če se ne motim ima GC 4.0 priklopljiv 4x4, 4.7 pa stalnega (quadra drive)
zanima pa me model od 99 do letos (če se ne motim. torej 2. serija)
hvala
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 73 gostov