Evo me spet
Na pajerotu l90 2.5TD se mi med vožnjo uklaplja in izklaplja gretje svečk (ne vedno ampak včeraj cel dan) in to v intervalih kot a za malo bolj počasne žmigavce.
kje naj iščem napako? katera zadeva daje to komando?
Rele za gretje je ok, včeraj sem ga poplnoma izklopil pa je vseeno lučka za gretje enako utripala samo v prazno.
Pajero elekrika nagaja
Sicer ne poznam tehnične izvedbe gretja vendar bom poizkusil pojasniti.
Če se je gretje normalno vklopilo samo takrat, ko je bil motor mrzel potem je k releju, ki vklopi ogrevne svečke, dodano elektronsko vezje, katero vklopi rele. To vezje mora imeti na motorju tipalo s katerim zaznava temperaturo motorja. Možno je, da je slab spoj na tipalu, ali pa je napaka na vezju. Vezje, ki krmili rele ima tudi nalogo, da po določenem času izklopi gretje komore. Po mojem sta krmilno vezje in močnostni rele skupaj v isti "škatlici".
Pri manj napredni verziji vklapljanja grelnih svečk, se gretje vklaplja ob vsakem vžigu. Mora pa imeti vezje, ki poskrbi, da izklopi rele po določenem času. V tem primeru ni tipala temperature. Možna je napaka na vezju za časovni izklop.
V obeh primerih imamo vezje, ki ima nalogo, da izklopi gretje. Napako je treba iskati na tem vezju, v prvem primeru bi bil možen slab spoj na tipalu.
Svetujem, da takrat ko utripa kontrolna lučka na armaturi, poslušamo ali nam rele vklaplja (vozilo je seveda parkirano). Vklope releja se sliši, če smo dovolj blizu. Lahko pa tudi odpremo pokrov vezja in releja ter opazujemo rele. Vkolikor bo ugotovljena napaka na krmilnem vezju, bo potrebna pomoč elektronika.
Upam, da bo kaj pomagalo.
Če se je gretje normalno vklopilo samo takrat, ko je bil motor mrzel potem je k releju, ki vklopi ogrevne svečke, dodano elektronsko vezje, katero vklopi rele. To vezje mora imeti na motorju tipalo s katerim zaznava temperaturo motorja. Možno je, da je slab spoj na tipalu, ali pa je napaka na vezju. Vezje, ki krmili rele ima tudi nalogo, da po določenem času izklopi gretje komore. Po mojem sta krmilno vezje in močnostni rele skupaj v isti "škatlici".
Pri manj napredni verziji vklapljanja grelnih svečk, se gretje vklaplja ob vsakem vžigu. Mora pa imeti vezje, ki poskrbi, da izklopi rele po določenem času. V tem primeru ni tipala temperature. Možna je napaka na vezju za časovni izklop.
V obeh primerih imamo vezje, ki ima nalogo, da izklopi gretje. Napako je treba iskati na tem vezju, v prvem primeru bi bil možen slab spoj na tipalu.
Svetujem, da takrat ko utripa kontrolna lučka na armaturi, poslušamo ali nam rele vklaplja (vozilo je seveda parkirano). Vklope releja se sliši, če smo dovolj blizu. Lahko pa tudi odpremo pokrov vezja in releja ter opazujemo rele. Vkolikor bo ugotovljena napaka na krmilnem vezju, bo potrebna pomoč elektronika.
Upam, da bo kaj pomagalo.
bobi, estrumelj, imam samo vprašanje:
ali je takrat, ko je alternator premalo polnil, zaganjalnik normalno vrtel motor ob zagonu ali je bilo opazno, da vrti precej počasneje.
Nenavadno se mi zdi, da krmiljenje ogrevnih svečk na tak način reagira ob znižanju napetosti na akumulatorju. Kaj pa elektronska vezja kot je prekinjevalnik brisalcev in smerne utripalke z varnostnimi utripalkami, ali so se tudi tam pojavile motnje v delovanju?
LP
ali je takrat, ko je alternator premalo polnil, zaganjalnik normalno vrtel motor ob zagonu ali je bilo opazno, da vrti precej počasneje.
Nenavadno se mi zdi, da krmiljenje ogrevnih svečk na tak način reagira ob znižanju napetosti na akumulatorju. Kaj pa elektronska vezja kot je prekinjevalnik brisalcev in smerne utripalke z varnostnimi utripalkami, ali so se tudi tam pojavile motnje v delovanju?
LP
e najbrž da bo to to
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=10451
se navezuje na moj zgoenejši post ampak zanimivo da fila pa ne fila ??
ni druge moral ga bm snet in videt o čem je fora.
delo za vikeend
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=10451
se navezuje na moj zgoenejši post ampak zanimivo da fila pa ne fila ??
ni druge moral ga bm snet in videt o čem je fora.
delo za vikeend
Pajero - Galloper gretje svečk lučka sveti-ne sveti
Pozdravljeni !
Imam H Galloperja l 1999, motor po licenci Pajerota, in imam podobne probleme. Ne da mi lučka med vožnjo ugaša, po večini mi je sploh nea prižge, razen kadar je dež oz. vlažno vreme, posveti in ogreje normalno. Tko da po večini ga užigam brez ogrevalnih sveč, avto se mi smili,k je pod o stopinj, poleti vzge b.p. električar tid ni mogu pogruntat, elektrika od armature do svečk je, rele pod gretjem je ok. Možno potem da je na alternatorju kak slab stik?
Miha
Imam H Galloperja l 1999, motor po licenci Pajerota, in imam podobne probleme. Ne da mi lučka med vožnjo ugaša, po večini mi je sploh nea prižge, razen kadar je dež oz. vlažno vreme, posveti in ogreje normalno. Tko da po večini ga užigam brez ogrevalnih sveč, avto se mi smili,k je pod o stopinj, poleti vzge b.p. električar tid ni mogu pogruntat, elektrika od armature do svečk je, rele pod gretjem je ok. Možno potem da je na alternatorju kak slab stik?
Miha
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov