amortizerji...
amortizerji...
Lep pozdrav!!!
ker so moji amortizerji postali že kratki ,bi rabu nove...zanima me,kje se jih dobi...pa tud,kakšne mi priporočate...vzel bi pa eno srednjo kakovost,predvsem pa poceni oz. čim cenej...
bi pa mogli bit dolgi tam-enih 55 cm-lahko tud več,ker bodo novi nosilci...
LP Ferrarist
ker so moji amortizerji postali že kratki ,bi rabu nove...zanima me,kje se jih dobi...pa tud,kakšne mi priporočate...vzel bi pa eno srednjo kakovost,predvsem pa poceni oz. čim cenej...
bi pa mogli bit dolgi tam-enih 55 cm-lahko tud več,ker bodo novi nosilci...
LP Ferrarist
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Kolikor jaz vem, je edini lift kit, ki obstaja za Samurai-a letnik 97 od firme APIO:
http://www.carmag.co.jp/apio/JItop.html
Žal je web site le v japonščini, a ponujajo res največ tuning robe za vse Suzukijeve terence. Jaz razmišljam o nakupu njihovega odklopljivega stabilizatorja, a poštnina je tako hudičevo draga (pa še nekaj carine plačaš), da bom mogoče raje kar obstoječega predelal.
LP
Samo
http://www.carmag.co.jp/apio/JItop.html
Žal je web site le v japonščini, a ponujajo res največ tuning robe za vse Suzukijeve terence. Jaz razmišljam o nakupu njihovega odklopljivega stabilizatorja, a poštnina je tako hudičevo draga (pa še nekaj carine plačaš), da bom mogoče raje kar obstoječega predelal.
LP
Samo
Jaz bi ti priporočal racing verzijo OME ali pa nastavljive KONIje.
Oboji bi bili več kot primerni za hitrostne, cestna vožnja pa v Samuraju tako ali tako ni pojem extra udobja.
Je pa samo zamenjava amortizerjev zelo polovična opcija v primeru, da jih natakneš k že zmatranim vzmetem. Ampak cenovno zagotovo bolj prijazna.
En pregovor tudi pravi: nobena stara kurba ne more biti več mlada, kilometrina ...
L4x4p
Oboji bi bili več kot primerni za hitrostne, cestna vožnja pa v Samuraju tako ali tako ni pojem extra udobja.
Je pa samo zamenjava amortizerjev zelo polovična opcija v primeru, da jih natakneš k že zmatranim vzmetem. Ampak cenovno zagotovo bolj prijazna.
En pregovor tudi pravi: nobena stara kurba ne more biti več mlada, kilometrina ...
L4x4p
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:En pregovor tudi pravi: nobena stara kurba ne more biti več mlada, kilometrina ...
L4x4p
HAHAHAHA...in še res je!!!
mamut,kaj se dobi pri tebi OME nadomestni set puš iz poliuretana?(no,vidu sm v katalogu...)dans sm menjaval baleštre in sm vidu,da bo treba tudi na tem področju kaj ukrent...
mamut wrote:
En pregovor tudi pravi: nobena stara kurba ne more biti več mlada, kilometrina ...
L4x4p
HAHAHAHA...in še res je!!!
mamut,kaj se dobi pri tebi OME nadomestni set puš iz poliuretana?(no,vidu sm v katalogu...)dans sm menjaval baleštre in sm vidu,da bo treba tudi na tem področju kaj ukrent...
Glede na to, da si menjaval, predvidevam, da gre za stare ...
Če bi jih želel malce pomladiti z novimi polibuši te za Samuraja pridejo 19€ + ddv set po baleštri.
mamut napisal/-a:Jaz bi ti priporočal racing verzijo OME ali pa nastavljive KONIje.
Mamut, od kdaj pa dela OME blazilce in vzmeti(vijacne) za samuraja letmnik 97? Jst sm jih tud iskal pa jih ni blo za dobit!
Ome ne dela kita za vijačno vzmetenega Samuraja, ga ni bilo v Australiji, v Evropi pa samo kratek čas. Tako, da prav veliko robe za ta avto ni nikjer. Vendar Matej sprašuje za vzmetenje oz. amortizerje za brzince. Tu pa se da marsikaj pomagat, saj je pri racing variantah predvsem pomembno, da se vgradi takšne amortizerje, kateri so uglašeni na kilograme vozila in tip vzmetenja. Samo to skoraj nikoli niso "bolt on" kiti. Vedno je potrebno vsaj malo predelav. A rezultati so običajno zelo dobri. Pred dnevi smo tako na Chevrolet Baby Blazer 4.3V6 vgradili OME amortizerje zelo identičnega vozila Ford Explorer, ki je podobne teže in enakega tipa vzmetenja. Spredaj torzija zadaj listnata vzmet. Vgradili bi original OME a jih za ta tip vozila ni, vendar je rezultat vseeno zelo dober, saj smo iz guncajočega ameriškega tipa vzmetenja dobili špica sledljivo vzmetenje, da ne omenjam vožnje. Bolj ga tišiš bolj leži na podlagi. Mimogrede avto l.98 z vso možno opremo se sedaj tudi prodaja za zelo sprejemlivo ceno na avtonetu. Je pa brezhibno ohranjen.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Odvisno kaj je za koga boljše:
če želiš da avto približno sledi tvojim željam in ukazom potem je vsekakor velika razlika. Pa tudi drugače so veliko bolj zdržljive in toge od gumijastih - bolj racing ker smo že danes vsezkozi nekaj dirkaški.
če pa želiš karseda velik fleks, tega pa najboljš omogočajo stare izrabljene, znucane, strgane, mankajoče ... dobre stare gumice.
Samo pazi od prenucane gumice so lahko tudi posledice.
l4x4p
če želiš da avto približno sledi tvojim željam in ukazom potem je vsekakor velika razlika. Pa tudi drugače so veliko bolj zdržljive in toge od gumijastih - bolj racing ker smo že danes vsezkozi nekaj dirkaški.
če pa želiš karseda velik fleks, tega pa najboljš omogočajo stare izrabljene, znucane, strgane, mankajoče ... dobre stare gumice.
Samo pazi od prenucane gumice so lahko tudi posledice.
l4x4p
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
amortizerji
Samurai z vijačnimi vzmetmi se je prodajal tudi v Avstraliji pod oznako Sierra. Vzmeti za dvig (cca. 3cm) izdeluje avstralsko podjetje King springs.
Uvoznik je tudi v Franciji. Cena je okroh 800 EUR brez poštnine.
Več na naslovu : outback-import@wanadoo.fr
Jure
Uvoznik je tudi v Franciji. Cena je okroh 800 EUR brez poštnine.
Več na naslovu : outback-import@wanadoo.fr
Jure
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 116 gostov