Nalite gume
Nalite gume
Ali ima kdo izkušnje z nalitimi gumami.
Jst mam na ladi nivi cobra trac nt pa ti povem da do 100 km/h ne tuli ,več se pa ne peljem.Je ogromna razlika od kaiman.Po snegu nekaj srednjega po blatu je pa zakon.Jst mam gor uriginal dimenzije 175.
http://www.malatesta.it/
http://www.malatesta.it/
tomygun napisal/-a:.Je ogromna razlika od kaiman.
http://www.malatesta.it/
Kako misliš razlika. Tuljenje? Koliko tulijo te kaiman. Sem gledal, da bi jih dal na Discoveryja pa se bojim da bodo preglasne.
bular napisal/-a:-prva je nevemkaka zimska
-druga kobra trac 2000-ma ne vem zakaj jo boš rabu? ni prav dobra za sneg,kar glasna,drgač pa ok..(če ti ne potrga kakih zob)
Ne vem od kje enim taki podatki
Kobra trac je čist solidna guma v vseh pogojih, še zdaleč ni glasna, da bi jo trgalo pa sploh ni res.
Za svojo ceno super guma, v snegu preiskušeno boljša od enkrat dražjih zimskih gum superduper renomirane firme. Dokazano tako na tekmi kot tako, v vsakdanjem življenju.
NT je pa že kar glasna in precej tuli, kajman pa se že kar dere. Ta zadnja pa je zaenkurc v snegu napram kobri. Predvsem pa zahteva ogromno moči...kajmanca je res samo za teren in predvsem blato. Za vozila ki jih uporabljamo vsak dan res ne vidim opravičljivega razloga zakaj bi jo imeli.
Ne natepavat nekaj na prazno, kobre NT in track vozim že nekaj let in so čist OK. Jebe jih le vroč asfalt in se poleti na daljših vožnjah po asfaltu vidno nucajo. Kar je pa obenem tudi dokaz da je guma precej mehka, mehka guma pa ima več oprijema ter je vredi tudi pozimi. Žal se pa zaradi tega tudi prej obrabi.....stranski učinki, kaj čmo.....
Solidna guma za vse pogoje. Na ledu so pa itak vse zaenkurc.......
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
No ja...jst imam kobra track na mojem samuraju, nalite in na eni manjkata že 2 ali 3 zobi...enostavno jih je odtrgalo preč
Kakšna pa je razlika v NT in track...profil mi je jasen, ampak kakšne prednosti imata ena proti drugi
Si reku da ne veš zakaj imajo na avtih za vsak dan Kaimance?? ZAto ker zgleda kot da imaš unimoga in si skoz do pasu u blatu...
Razen izgleda, so najbrž res same negativne lasnosti za vsakdanji avto...do sedaj se nisem vozil po takšnem terenu da bi jih upravičil...so kobre track čisto dobro služile namenu!
Kakšna pa je razlika v NT in track...profil mi je jasen, ampak kakšne prednosti imata ena proti drugi
Si reku da ne veš zakaj imajo na avtih za vsak dan Kaimance?? ZAto ker zgleda kot da imaš unimoga in si skoz do pasu u blatu...
Razen izgleda, so najbrž res same negativne lasnosti za vsakdanji avto...do sedaj se nisem vozil po takšnem terenu da bi jih upravičil...so kobre track čisto dobro služile namenu!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
ne metat vseh nalitih gum v isti koš
sam sem kar precej prevozil na malatesti kobta track in nt, pa tudi na kaimancah in popolnoma drži to kar je povedal alien
odtrgani zobi in pa tudi odstop nalitka niso taka radkost pri malatesti, zato se sedaj vozim na ziarelli.
profili so isti, kvaliteta pa neprimerno boljša.....
tako da priporočam, pa še skoraj pol lažja guma je, cena pa je le malenkost višja.
sam sem kar precej prevozil na malatesti kobta track in nt, pa tudi na kaimancah in popolnoma drži to kar je povedal alien
odtrgani zobi in pa tudi odstop nalitka niso taka radkost pri malatesti, zato se sedaj vozim na ziarelli.
profili so isti, kvaliteta pa neprimerno boljša.....
tako da priporočam, pa še skoraj pol lažja guma je, cena pa je le malenkost višja.
drži matej, odlepljenih sem pa videl kar nekaj pa tudi teške so.
Za odtrgane čepke v celoti pa za cestno nisem še videl nobene medtem ko terensko pa sem.
Aja, kajman pa rad tudi zvije zaradi premočnega nalitka.
Za ziareli sem slišal da so fajn, sam pomoje je tut cena višja. To boš ti verjetno vedel povedat......
Popaj je napisal/a:
No ja...jst imam kobra track na mojem samuraju, nalite in na eni manjkata že 2 ali 3 zobi...enostavno jih je odtrgalo preč
!
potem gre za stare kobre mal pa pripomore tudi samurai. Samurai zahteva poseben režim vožnje na težjih terenih posledično pa ful poskakuje ker je mičken pa lahek. Pol je pa velik vrtenja v prazno kaj se dogaja potem ko kolo pade nazaj na tla pa ne rabim govorit......
Jaz sem gume vedno menjal po sezoni ali največ dveh....stare ki so bile za manj zahtevne še vedno več kot dobre sem prodal in doplačal za nove i to je to. In nikoli težav čeprav mi je kakšno velikokrat snelo in sem vozil tudi po nekaj km kar s prazno.
Odtrgalo ni nič pa sem velik vozil po istrskem kamenju, da hercegovskega ne omenjam. Je ostro k olfa nož.....
Popaj je napisal/a:
Kakšna pa je razlika v NT in track...profil mi je jasen, ampak kakšne prednosti imata ena proti drugi
Si reku da ne veš zakaj imajo na avtih za vsak dan Kaimance?? ZAto ker zgleda kot da imaš unimoga in si skoz do pasu u blatu...
Razen izgleda, so najbrž res same negativne lasnosti za vsakdanji avto...do sedaj se nisem vozil po takšnem terenu da bi jih upravičil...so kobre track čisto dobro služile namenu!
Neke razlike v gumi kot taki ni razen v dezenu tako da je point v glavnem v tem. Ena je pač tudi za na cesto in se zaradi usmerjenega profila manj sliši druga je pa toliko boljša na terenu kot je slabša in bolj glasna na cesti. Predvsem se terenska bolj čisti, dočim cestna je pa ravno takrat ko jo najbolj rabimo ponavadi najbolj zapacana......
terenska je boljša v blatu, kamenju, zemlji, travi itd........cestna pa pač na cesti, snegu in pesku....
Kaj nam najbolje odgovarja je pa na nas, vedno je treba najti nek kompromis. Vsega se ne da imet, takih gum ni da so za vse. Najbolj pomembno pri izbiri vrste gum je pomembo za kaj sploh rabimo določen tip gume. Lahko izbiramo celo med enakimi dezeni, vendar je velik pomen na trdoti. Torej lahko imamo "enako" gumo vendar je ena velik boljša druga ki je na pogled "enaka" pa za enkurc. Ponavadi je med takimi "identičnimi" izdelki tudi precejšnja razlika v ceni. Ne vedno ampak v večini primerov. Skrivnost dobre gume je v zmesi ne v vrsti profila. To je bolj ali manj pogruntano saj vidimo da so na trgu bolj ali manj isti profili. To kar loči dobro pnevmatiko od slabe je pa zmes iz katere je guma narejena. To vpliva na oprijem, staranje in obrabo....
Pri nalitih gumah je velik tudi to kakšno imaš srečo na kakšni karkasi je nalita......tudi bok gume ni tako nepomemben kot bi si mislili...
To drugo za kajmance je pa verjetno to......tako kot s prevelikimi gumami. Važno da zgleda dobr......
Zanimivo je tudi da večina gleda samo to kako bodo nekam prišli. Po možnosti dalj od najboljšega prijatelja, jbga taki smo človeški rod..... Še nisem zasledil vprašanja kako se kakšna guma ustavlja oziroma kolikšna je zavorna pot s tako in tako gumo. Ali pa kakšen bočni oprijem ima guma, koliko škode naredi na podvozju in cesti......ma koga to briga, važn da dobro zgleda pa da trga gate. Tudi to da imajo debelo podhranjen motor za take gume nima neke veze......bo že....pol pa kaj hitro vidiš: Prodam malorabljene terenske gume.....
Je pa tak, eni to delajo zavestno in to tudi priznajo in ni neke panike ker se tega zavedajo, žal pa večina to dela zaradi neznanja. Videl je nekega dasota kolk rastura in pol je to to. Seveda ga pa ni gledal kako se ustavlja, sploh k mal dežka pade po cest.....ogroža sebe in vse okoli sebe. Ajd na terenu nima tolk veze, na cesti kjer so tudi drugi ničkrivi udeleženci pa ima.
Jebeš gumo z enim velikim plusom če ima deset majhnih minusov. Treba je izbrat gumo ki ima največ plusov za naš režim vožnje in ki predvsem odgovarja našemu vozilu. Všeč mora biti tudi našemu avtu, bolj kot nam nam, prijateljem, sosedom, etc.........čeprav gre tu bolj za izbrano dimenzijo kot tip gume. Pa vendarle pomaga, ni vsaka guma za vsak avto in za vse pogoje. Ne morš kajmance nabit na kinderjajček z bogimi 50KW........če slučajno ustaviš na žvečilnem gumiju, ki leži nekje na cesti pred prehodom za pešce, pol tut speljat ne moreš več ker mlinček nima sape da bi odlepil gumo od žvečilca.
In še nekaj. Spraševat o gumah je lahko, odgovorit pa mal težje. Če je recimo men kobra super na samuraju, ni rečeno da je enako dobra nekomu na drugem avtu.Za začetek je čist banalna stvar da je samurai težak 900kg nek drug avto pa dvakrat toliko. Mnogo dejavnikov vpliva na to kot sem že zgoraj opisal. Velikokrat je celo tako, da bo nekdo ful hvalil nekaj samo zato, ker pač to zadevo ima sam, medtem ko pa nihče ne bo priznal da je sam smotan, če mu nekje ni šlo kot misli da bi moralo. Takrat so krive gume, avto, podnebne spremembe, etc.....ni da ni. In logično, pol sledi: jaz sem imel take in so za en kurc, nikamor nisem prišel z njimi, tist avto je zanič pa sem ga prodal in kupil tega......zraven pa vidiš da večina na offroadu uporablja genau take gume in in jim gre čist OK ......
Testi so pa tudi bolj tako tako.....v neki reviji recimo vidiš test 10ih gum, absolutni zmagovalec je recimo SAVA pol pa vidiš v isti reviji reklamo SAVE čez celo stran. Jasno zakaj je najboljša na testu, mar ne....
Za odtrgane čepke v celoti pa za cestno nisem še videl nobene medtem ko terensko pa sem.
Aja, kajman pa rad tudi zvije zaradi premočnega nalitka.
Za ziareli sem slišal da so fajn, sam pomoje je tut cena višja. To boš ti verjetno vedel povedat......
Popaj je napisal/a:
No ja...jst imam kobra track na mojem samuraju, nalite in na eni manjkata že 2 ali 3 zobi...enostavno jih je odtrgalo preč
!
potem gre za stare kobre mal pa pripomore tudi samurai. Samurai zahteva poseben režim vožnje na težjih terenih posledično pa ful poskakuje ker je mičken pa lahek. Pol je pa velik vrtenja v prazno kaj se dogaja potem ko kolo pade nazaj na tla pa ne rabim govorit......
Jaz sem gume vedno menjal po sezoni ali največ dveh....stare ki so bile za manj zahtevne še vedno več kot dobre sem prodal in doplačal za nove i to je to. In nikoli težav čeprav mi je kakšno velikokrat snelo in sem vozil tudi po nekaj km kar s prazno.
Odtrgalo ni nič pa sem velik vozil po istrskem kamenju, da hercegovskega ne omenjam. Je ostro k olfa nož.....
Popaj je napisal/a:
Kakšna pa je razlika v NT in track...profil mi je jasen, ampak kakšne prednosti imata ena proti drugi
Si reku da ne veš zakaj imajo na avtih za vsak dan Kaimance?? ZAto ker zgleda kot da imaš unimoga in si skoz do pasu u blatu...
Razen izgleda, so najbrž res same negativne lasnosti za vsakdanji avto...do sedaj se nisem vozil po takšnem terenu da bi jih upravičil...so kobre track čisto dobro služile namenu!
Neke razlike v gumi kot taki ni razen v dezenu tako da je point v glavnem v tem. Ena je pač tudi za na cesto in se zaradi usmerjenega profila manj sliši druga je pa toliko boljša na terenu kot je slabša in bolj glasna na cesti. Predvsem se terenska bolj čisti, dočim cestna je pa ravno takrat ko jo najbolj rabimo ponavadi najbolj zapacana......
terenska je boljša v blatu, kamenju, zemlji, travi itd........cestna pa pač na cesti, snegu in pesku....
Kaj nam najbolje odgovarja je pa na nas, vedno je treba najti nek kompromis. Vsega se ne da imet, takih gum ni da so za vse. Najbolj pomembno pri izbiri vrste gum je pomembo za kaj sploh rabimo določen tip gume. Lahko izbiramo celo med enakimi dezeni, vendar je velik pomen na trdoti. Torej lahko imamo "enako" gumo vendar je ena velik boljša druga ki je na pogled "enaka" pa za enkurc. Ponavadi je med takimi "identičnimi" izdelki tudi precejšnja razlika v ceni. Ne vedno ampak v večini primerov. Skrivnost dobre gume je v zmesi ne v vrsti profila. To je bolj ali manj pogruntano saj vidimo da so na trgu bolj ali manj isti profili. To kar loči dobro pnevmatiko od slabe je pa zmes iz katere je guma narejena. To vpliva na oprijem, staranje in obrabo....
Pri nalitih gumah je velik tudi to kakšno imaš srečo na kakšni karkasi je nalita......tudi bok gume ni tako nepomemben kot bi si mislili...
To drugo za kajmance je pa verjetno to......tako kot s prevelikimi gumami. Važno da zgleda dobr......
Zanimivo je tudi da večina gleda samo to kako bodo nekam prišli. Po možnosti dalj od najboljšega prijatelja, jbga taki smo človeški rod..... Še nisem zasledil vprašanja kako se kakšna guma ustavlja oziroma kolikšna je zavorna pot s tako in tako gumo. Ali pa kakšen bočni oprijem ima guma, koliko škode naredi na podvozju in cesti......ma koga to briga, važn da dobro zgleda pa da trga gate. Tudi to da imajo debelo podhranjen motor za take gume nima neke veze......bo že....pol pa kaj hitro vidiš: Prodam malorabljene terenske gume.....
Je pa tak, eni to delajo zavestno in to tudi priznajo in ni neke panike ker se tega zavedajo, žal pa večina to dela zaradi neznanja. Videl je nekega dasota kolk rastura in pol je to to. Seveda ga pa ni gledal kako se ustavlja, sploh k mal dežka pade po cest.....ogroža sebe in vse okoli sebe. Ajd na terenu nima tolk veze, na cesti kjer so tudi drugi ničkrivi udeleženci pa ima.
Jebeš gumo z enim velikim plusom če ima deset majhnih minusov. Treba je izbrat gumo ki ima največ plusov za naš režim vožnje in ki predvsem odgovarja našemu vozilu. Všeč mora biti tudi našemu avtu, bolj kot nam nam, prijateljem, sosedom, etc.........čeprav gre tu bolj za izbrano dimenzijo kot tip gume. Pa vendarle pomaga, ni vsaka guma za vsak avto in za vse pogoje. Ne morš kajmance nabit na kinderjajček z bogimi 50KW........če slučajno ustaviš na žvečilnem gumiju, ki leži nekje na cesti pred prehodom za pešce, pol tut speljat ne moreš več ker mlinček nima sape da bi odlepil gumo od žvečilca.
In še nekaj. Spraševat o gumah je lahko, odgovorit pa mal težje. Če je recimo men kobra super na samuraju, ni rečeno da je enako dobra nekomu na drugem avtu.Za začetek je čist banalna stvar da je samurai težak 900kg nek drug avto pa dvakrat toliko. Mnogo dejavnikov vpliva na to kot sem že zgoraj opisal. Velikokrat je celo tako, da bo nekdo ful hvalil nekaj samo zato, ker pač to zadevo ima sam, medtem ko pa nihče ne bo priznal da je sam smotan, če mu nekje ni šlo kot misli da bi moralo. Takrat so krive gume, avto, podnebne spremembe, etc.....ni da ni. In logično, pol sledi: jaz sem imel take in so za en kurc, nikamor nisem prišel z njimi, tist avto je zanič pa sem ga prodal in kupil tega......zraven pa vidiš da večina na offroadu uporablja genau take gume in in jim gre čist OK ......
Testi so pa tudi bolj tako tako.....v neki reviji recimo vidiš test 10ih gum, absolutni zmagovalec je recimo SAVA pol pa vidiš v isti reviji reklamo SAVE čez celo stran. Jasno zakaj je najboljša na testu, mar ne....
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ja, najbrž po posledica odtrganih kosov teren, ki bi po zdravi pameti bil neprevozen, ampak, kaj ko je treba probat če res ne gre Še sreča da je na avtu vitla, da nas reši iz zagate
Drugače bom pa na tvoje pisanje dodal tole...manj je več! Kot si že sam večkrat omenil, je najpogostejši problem, da iz avtov delajo big foote, ker so taki avti prijetni za oko, potem pa ponavadi pride do joka, ker tak avto ni konkurenčen niti serijskemu z tem da je na njem tudi dosti več lomov(ponavadi). Nekaj avtomobilov je pri nas, ki so pošteno urejeni, ampak to zahteva zvrhan kozarec financ, večina pa bi jim rada sledila za male pare....
Malo skrenuo sa puta...
Drugače bom pa na tvoje pisanje dodal tole...manj je več! Kot si že sam večkrat omenil, je najpogostejši problem, da iz avtov delajo big foote, ker so taki avti prijetni za oko, potem pa ponavadi pride do joka, ker tak avto ni konkurenčen niti serijskemu z tem da je na njem tudi dosti več lomov(ponavadi). Nekaj avtomobilov je pri nas, ki so pošteno urejeni, ampak to zahteva zvrhan kozarec financ, večina pa bi jim rada sledila za male pare....
Malo skrenuo sa puta...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
AŁIEN napisal/-a:drži matej, odlepljenih sem pa videl kar nekaj pa tudi teške so.
Za odtrgane čepke v celoti pa za cestno nisem še videl nobene medtem ko terensko pa sem.
Aja, kajman pa rad tudi zvije zaradi premočnega nalitka.
Za ziareli sem slišal da so fajn, sam pomoje je tut cena višja. To boš ti verjetno vedel povedat......
cena: 195/80/15 malatesta 70€, ziarelli 80€
215/80/15 malatesta 75€, ziarelli 90€
s tem da so cene malatesta pri naših vilkanizerjih, za ziazreli pa je to cena skupaj s poštnino do trsta oz. kamorkoli v italiji
mislim da se splača malo več € reskirat za ziarelli
bular napisal/-a:oprosti alien:
zakaj že imaš vso pravico do svojega mnenja......jaz sem pa začel post s: zakaj VSI......torej nasplošno, neglede da sem citiral tebe.
OK pa recimo takole. Na neki tekmi, hill climbing po smučarski progi. Vitara, zimske gume....niti štartala ni. Stala je na štartu, kolesa v prazno.....niti cm naprej.....
GC overland, nove zimske gume, levo desno sam naprej ne. Po 20 m obstane pred prvimi vraticami.
Z samurajem in kobrami se gladko opeljem do vrha BP. Prav tako se z lahkoto spustim nazaj dol.
Zmagovalec tekme, čiro 4.0 z swampercami......tolk o zimskih gumah.
Tekma je v podforumu srečanja.....pisalo se je leto 2008 se mi zdi.
Tako za prosti čas......grem probat zimske gume. Konvoj 7 terencev. Na prvi strmini konec, salve smeha in podjebavanja. Nekak obrnemo avto in grem domov, cca 4 km, zamenjam kolesa in dam kobre gor. Gas da ujamem skupino....dobim jih samo 500m naprej kjer sem obtičal. S kobrami potem vozim BP in še več, tam kjer pajeroti superselect z MT gumami ne morejo niti metra narest. Peljemo samo še dva wranglerja z šperami in vsem mogočim in 35 ter 37 gumami ( terenske gume) in jaz brez vsega na kobrah 195X15. Ostali čakajo da pridemo nazaj. Ne verjamem da so pajeroti, toyote itd. toliko slabši......ne more bit. Za enega vem da je takrat imel ganc nove MT gume gor + zadnjo špero.
Video o tem na mojem youtube kanalu....
To je samo delček, lahko bi napisal morje tega, vendar dovolj da se vprašam zakaj nekateri tako trdovratno trdijo kako so kobre zaenkurc za sneg.......
Da bi bil samuraj tako superioren tudi ne more bit......torej so čist OK tudi po snegu. Čeprav moram pa v isti sapi dodat, da lada niva v istih pogojih (ne samo sneg) z enakimi gumami ni naredila nič, oziroma manj kot nič........tak da si spet lahko vse skup drugače razlagamo. Vrag si ga vedi.....kmetje še vedno trdijo da je niva tanartaboljš terenc.
Uglavnem, men je super guma. Samo za šoder dam druge gor. Ostalo pa no problem. Probam vse mogoče, vendar kadar gre zares samo še kobre gor pa gas. Še nikoli me niso razočarale. Verjamem, da obstajajo boljše gume, vendar sem prepričan, da za te šolde ziher ne......
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
To se še spomnim, da sem nekje videl eno sliko!!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
na ferozi sem zamenjal že dosti gum (od AT, do MT, profili track in podobno)
najbolj so se obnesle vedno COBRA (blato, sneg, zemlja...edino po mokrem je kažin!!!)...trenutno so gor od MALATESTE 205/75/15, kar solidna guma za ta denar...kupil pa sem 215/80/15 ziarelli, da malo dvignem diferencial od tal...upam da bojo ok
najbolj so se obnesle vedno COBRA (blato, sneg, zemlja...edino po mokrem je kažin!!!)...trenutno so gor od MALATESTE 205/75/15, kar solidna guma za ta denar...kupil pa sem 215/80/15 ziarelli, da malo dvignem diferencial od tal...upam da bojo ok
Furiousg napisal/-a:Zdravo!
Fantje, kje se da dobit tele gume (kobra NT)? Sicer bi jaz vzel dimenzijo 235 85/16, ampak jih v njihovem katalogu ni.
Moram Isuzuta mal dvignit. Z Discotom nisem nikoli drgnil, s tem pa.
To tud mene zanmima, kje dobit tele gume ?!
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov