Montaža vitle
Montaža vitle
Zdravo
Mene pa zanima ali je tukaj kaki mojster ki bi mi zmontirav vitlo na opel frontera?
Oziroma mi lahko kakega priporočite...
Kontakt 041667118
Francib535@gmail.com
Mene pa zanima ali je tukaj kaki mojster ki bi mi zmontirav vitlo na opel frontera?
Oziroma mi lahko kakega priporočite...
Kontakt 041667118
Francib535@gmail.com
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
tegale kontaktiraj:
https://sites.google.com/site/offroadoprema
Ni hudič da ti Saša zrihta tole s tahitro vitlo (EWX9500Q) bistveno ceneje!
https://sites.google.com/site/offroadoprema
Ni hudič da ti Saša zrihta tole s tahitro vitlo (EWX9500Q) bistveno ceneje!
Da nadaljujem temo:
Pred kratkim Sem se slovenskemu prodajalcu offroad opreme oddal povprasevanje za vitlo in njeno montazo ter homologacijo.
Le ta mi je odgovoril, da homologacija ni potrebna, v kolikor je vitel v notranjosti/originalnih merah vozila, da se pa naj vseeno pozanimam pri ustreznih organih, ali to drzi.
Ker me "pozanimanje" pri ustreznih organih stane kar precej casa in je to na koncu samo se vedno le "ustno izrocilo", me zanima, ali kdo ve, kje je to napisano "crno na belem"?
Ali vitel potrebuje kaksen certifikat in ce, kaksen?
Hvala za info?
LP, Martin
Pred kratkim Sem se slovenskemu prodajalcu offroad opreme oddal povprasevanje za vitlo in njeno montazo ter homologacijo.
Le ta mi je odgovoril, da homologacija ni potrebna, v kolikor je vitel v notranjosti/originalnih merah vozila, da se pa naj vseeno pozanimam pri ustreznih organih, ali to drzi.
Ker me "pozanimanje" pri ustreznih organih stane kar precej casa in je to na koncu samo se vedno le "ustno izrocilo", me zanima, ali kdo ve, kje je to napisano "crno na belem"?
Ali vitel potrebuje kaksen certifikat in ce, kaksen?
Hvala za info?
LP, Martin
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Kje to piše ti ne znam pomagat ..
Je pa tako.. To kar ti je reku ta k si mu poslal ponudbo drži ..
Vitla ne rabi bit homologirana če ne presega 3% teže vozila in če ne sega izven mer vozila ..
Drugi zakon pa pravi da usaka stvar ki je naknadno ugrajena na vozilo mora bit homologirana ..
Upam da sm ti kej pomagu zdej se pa sam odloči al jo boš upisal al ne ..
Je pa tako.. To kar ti je reku ta k si mu poslal ponudbo drži ..
Vitla ne rabi bit homologirana če ne presega 3% teže vozila in če ne sega izven mer vozila ..
Drugi zakon pa pravi da usaka stvar ki je naknadno ugrajena na vozilo mora bit homologirana ..
Upam da sm ti kej pomagu zdej se pa sam odloči al jo boš upisal al ne ..
Tisto o drugem zakonu, ki pravi, da mora biti vsaka stvar, ki je naknadno vgrajena na vozilo in mora biti homologirana: velja za primer, ki bistveno vplivajo na varnost in upravljanje v cestnem prometu. Če zatemniš stekla, je vprašanje vidljivosti, zato moraš homologirat. Če daš druga platišča, je vprašanje zavor in volana, pa tudi števca za hitrost, pa moraš homologirat. Vlečna kljuka je tudi pomembna, ker če je slabo narejena, je nevarno, da zgubiš prikolico.
Vitlo pa na funkcionalnost avta v cestnem prometu ne vpliva. In če je za sprednjim odbijačem in ne štrli ven, ni nevarnosti za pešce in ne spremeni tehničnih lastnosti vozila (dolžina). Zato ga ni potrebno homologirati.
Tudi jaz ga imam že nekaj let na avtu, ni homologiran, iz sprednjega odbijača pa gleda samo del valjčkov. In na nobenem tehničnem pregledu niso nikoli nič komplicirali.
Vitlo pa na funkcionalnost avta v cestnem prometu ne vpliva. In če je za sprednjim odbijačem in ne štrli ven, ni nevarnosti za pešce in ne spremeni tehničnih lastnosti vozila (dolžina). Zato ga ni potrebno homologirati.
Tudi jaz ga imam že nekaj let na avtu, ni homologiran, iz sprednjega odbijača pa gleda samo del valjčkov. In na nobenem tehničnem pregledu niso nikoli nič komplicirali.
Tisto o drugem zakonu, ki pravi, da mora biti vsaka stvar, ki je naknadno vgrajena na vozilo in mora biti homologirana: velja za primer, ki bistveno vplivajo na varnost in upravljanje v cestnem prometu. Če zatemniš stekla, je vprašanje vidljivosti, zato moraš homologirat. Če daš druga platišča, je vprašanje zavor in volana, pa tudi števca za hitrost, pa moraš homologirat. Vlečna kljuka je tudi pomembna, ker če je slabo narejena, je nevarno, da zgubiš prikolico.
Vitlo pa na funkcionalnost avta v cestnem prometu ne vpliva. In če je za sprednjim odbijačem in ne štrli ven, ni nevarnosti za pešce in ne spremeni tehničnih lastnosti vozila (dolžina). Zato ga ni potrebno homologirati.
Tudi jaz ga imam že nekaj let na avtu, ni homologiran, iz sprednjega odbijača pa gleda samo del valjčkov. In na nobenem tehničnem pregledu niso nikoli nič komplicirali.
Vitlo pa na funkcionalnost avta v cestnem prometu ne vpliva. In če je za sprednjim odbijačem in ne štrli ven, ni nevarnosti za pešce in ne spremeni tehničnih lastnosti vozila (dolžina). Zato ga ni potrebno homologirati.
Tudi jaz ga imam že nekaj let na avtu, ni homologiran, iz sprednjega odbijača pa gleda samo del valjčkov. In na nobenem tehničnem pregledu niso nikoli nič komplicirali.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 117 gostov