Samurai SJ80, gume
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Samurai SJ80, gume
Družba, prosim samo za informacijo če lahko namontiram na originalna jeklena platišča gume 235/75R15 na nič dvignjenega samuraja ?
Sedaj imam gor 205/70R15.
Sedaj imam gor 205/70R15.
Re: Samurai SJ80, gume
5.5 široka felga zna bit ozka za 235. Že za 215/80 je na spodnji meji.
Glede konkretno samuaija bo pa kdo drug odgovoril.
Glede konkretno samuaija bo pa kdo drug odgovoril.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Samurai SJ80, gume
Brez da bi ga dvignil bo drsalo
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Potem bom kar na sedanjih dimenzijah gum ostal. Hvala !
Re: Samurai SJ80, gume
thundercat napisal/-a: lahko namontiram na originalna jeklena platišča gume 235/75R15 na nič dvignjenega samuraja ?
.
Seveda lahko, paziti moraš le na to, da po montaži teh gum obvezno opraviš nekaj nujnih stvari.
Najprej greš na upravno enoto in odjaviš vozilo.
Potem greš na zemljiško knjigo in nepremičnino vpišeš v kataster.
Moraš pa vedeti, da boš vsako leto moral plačati 25€ davka na nepremičnine.
In to je to.
Sicer pa, na kinderjajc vse gre, mora gret....tudi 40
https://www.youtube.com/watch?v=mXpWs-OQUZ0
Tako da ne verjet onim, ki trdijo da ne gre. Mora gret!
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Alien, bom kar na originalnih dimenzijah ostal. Filmček je pa odličen !
Re: Samurai SJ80, gume
To je pa drugi problem, s to dimenzijo je kinderjajček samo en navaden jajc. Z 26 kolesi se pač ne da nič....
Mora biti vsaj 27 .......28-29 je pa top.
Mora biti vsaj 27 .......28-29 je pa top.
Re: Samurai SJ80, gume
Torej 195/80?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Na FB je skupina kjer pasem oči : SUZUKI SAMURAI OWNERS. Tam sem videl tegale z 235 75 15 pa nisem bil ziher, zato sem postavil vprašanje.
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
No, takole bi pa jaz rad nekoč imel....ko bo pleh saniran pa dvignjen...( mimogrede, kakšna velikost gum je tole na oko ? )
Re: Samurai SJ80, gume
Evo zakaj alien pravi, da je treba po lokacijsko informacijo na upravno enoto.
Ne spomnim se dimenzije gum na temu samuraiju, bil je z nami v Ukrajini, nekaj je telovadil in se je z vsemi kolesi napravil pravokotno na kolesnice od tavelikih terencev. Sam ni prišel ven. Pa ni kopalo.
Pa v en strm klanec, ki so ga serijske nive zmogle, je samuraia navezal jimny za sebe. Sam ni prišel gor.
Preveč se spremeni razmerje prenosov, in terenci, ki imajo že v osnovi malo hitrejši reduktor, imajo z večjimi gumami lahko težave pri resnejših vzponih.
Ne spomnim se dimenzije gum na temu samuraiju, bil je z nami v Ukrajini, nekaj je telovadil in se je z vsemi kolesi napravil pravokotno na kolesnice od tavelikih terencev. Sam ni prišel ven. Pa ni kopalo.
Pa v en strm klanec, ki so ga serijske nive zmogle, je samuraia navezal jimny za sebe. Sam ni prišel gor.
Preveč se spremeni razmerje prenosov, in terenci, ki imajo že v osnovi malo hitrejši reduktor, imajo z večjimi gumami lahko težave pri resnejših vzponih.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Samurai SJ80, gume
thundercat napisal/-a:No, takole bi pa jaz rad nekoč imel...
Ejga ti zakaj pa takoj ne poveš, da te bolj zanima šminkeraj, kot terenska vožnja.......
Za to bi pa načeloma šlo, z nekaj malega dodelave. Imam enega takega kekca doma, ki bi najraje 33 gume in motor najmanj2,0, doma tako da imam nekje slike z točno tako dimenzijo gum. Bom pogledal.
Sicer pa ta dimenzija ne gre na originalno platišče, homologacijo pozabi, pa če se slučajno ustaviš s kolesom ravno na žvečilnem gumiju, ki leži na cesti, potem bolj teško štartaš, moraš dat v reduktor.............ampak zgleda pa dobro u 3PM.
Če ni namenjeno za off road......zakaj pa ne.
Pa še ena iskušnja z 235/75............če slučajno pri malo večji hitrosti zapelješ v kolesnice (na cesti, na asfaltu, ne na terenu) z vso močjo drži volan, pa začni moliti, ampak nič bat to ni nič takega, enako se dogaja vsem športnim avtomobilom z preširokimi gumami. Samo drži volan in moli, ker avto te itak ne bo nič ubogal.......
Tisti na vrhu ima najmanj 16, če ne 17 platišča, tisti spodaj pa približno tako velikost, kot sprašuješ.
Če že delaš naredi tako kot je prav, 215/75 R15, homologiraj in veselo dogodivščinam nasproti. Da bo pa izgledalo ko šus pa pa poišči platišča, ki su kakšen centimeter ali centimeter in pol bolj v minus. In to je to, lep, varen, pa še po predpisih za povrhu.
Cestna ali AT gre brez predelave z MT pa je malce težav tako da moraš predelati avto vendar ni sile, se da z zelo malo stroškov.
Nazadnje spremenil AŁIEN, dne Če Feb 04, 2021 6:33 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Samurai SJ80, gume
gregor napisal/-a:Torej 195/80?
To bi bil nekje higienski minimum, za manj zahtevne več kot dovolj.......
MT 195 R15 950 je 27 (70) torej 4 cm večja od serijske, tako da ravno pravšnja za nepredelana jajčka.
Za bolj zahtevne pa je višina nekje 28 - 30 ampak ne širša od 205, že to je preveč.
Izdelujejo gume prav posebaj za Jimny, vendar je cena za bika ubit. Cene dosegajo tudi skoraj 500 ojrov po komadu.........torej 2500€ za set gum, ma kaj si nor???
Je pa zanimivo, medtem ko imajo Japonci resne raziskave o tem, katera je boljša širina gume, 185 ali 195 mi vemo bolje od Japoncev in se kregamo med dimenzijami 215 in 255
Vse kar je več od 205 gre že v minus. Kot vemo, pa ni noben problem avto zaebat.....pravzaprav je več zaešuštranih, kot dobro narejenih. Ponavadi so tisti ko imajo ogromne kolesa in štiri podložke pod vzmetmi nartaboljši, kaneda Hollywood pač......
Govorim o serijskih vozilih, da ne bo kdo spet skočil v luft, ker ne razume napisanega. O tistih, "tahudih" bi se pa tudi dalo debatirat, ampak je veliko tega tako da bi bilo treba posebno temo odpret...
Re: Samurai SJ80, gume
gregor napisal/-a:Evo zakaj alien pravi, da je treba po lokacijsko informacijo na upravno enoto.
.
To pravim zato ker je to resnica, in tu je en tak primer, ki to dokazuje. Pa to ne moreš verjamt kaj vse so eni genijalci sposobni.......body lift 15 cm, vahe 15 cm, kolesa 3x predimenzionirana...ja fak no Če mu pa kaj rečeš je pa takoj ogenj v strehi
gregor napisal/-a:
Ne spomnim se dimenzije gum na temu samuraiju .
To ni samuraj, to je 410, tako da je tip še večje teslo. Pa tudi če je slučajno santana 413 v najboljšem primeru je še vedno teslo na kubik, ki mu je uspelo iz kruha drek narest.
Baleštre ima ža na kontra zasukane od utrujenosti, še tisto malo konjev ki jih ima je od starosti pocrkalo.......... ampak ne.......mora narest še večjo nepremičnino.
Zanimivo je da je že suzuki naredil nekaj čudnega........ serijsko je LJ80 imel gume 6.00 R16, SJ410 in 413 pa 195 R15. Pri samuraju, jimnyu in vitari pa so nerazumljivo šli na 205/70 15
In potem imaš takole zmedo: serijski LJ80 s 797 ccm in29KW na terenu namaha vse ostale, 410 namaha 413, samuraja, jimnja in vitaro v kompletu...........za povrhu pa serijska Niva namaha vse serijske od 410 naprej, in 413 in samuraja in jimnya in vitaro Ker so bili rusi pametnejši in na nivo namestili 175/80 R16 terensko gumo. (gregor a je točna dimenzija navedena? nisem čisto ziher......takole zgodaj zjutraj se mi računalnik šele ogreva)
No pri novem Jimju so šli nazaj na 195/80 R15............ja hvala sebastienu no........20 let so potrebovali. Mogoče bodo čez dvajset let končno serijsko dali gor vsaj AT gume matkurjo. Ni čudno da v prometni v ruriki vrsta vozila piše: limuzina
To je to.....zdaj pa kofitajm, da ogrejemo računalnik na delovno temperaturo in spravimo pumpco na delovne obrate ............pa kakšenga je treba posmodit
Re: Samurai SJ80, gume
Tiste ruske kramparce so imele oznako 6.95-16 in 175/82-16
Cestne so bile 175/80r16
Novejše pa 185/75R16, ampak po mojem bolj zaradi tega, ker 175 gum skoraj ni več na trgu.
Ja je zanimivo, sem pred leti vozil eno 1.6 nivo z lassa Ok-144 6.00-16, ozka kramparca, precej visoka. s kako lahkoto se je tisti avto peljal v blatu proti moji z 215 kobrami.
Pa saj veš da o samurajih in SJjih nimam pojma. Za mene je vse zelo podobno.
Z utrujenimi baleštrami si zadel. Eno zadnjo mu je zlomilo na furi.
Cestne so bile 175/80r16
Novejše pa 185/75R16, ampak po mojem bolj zaradi tega, ker 175 gum skoraj ni več na trgu.
Ja je zanimivo, sem pred leti vozil eno 1.6 nivo z lassa Ok-144 6.00-16, ozka kramparca, precej visoka. s kako lahkoto se je tisti avto peljal v blatu proti moji z 215 kobrami.
Pa saj veš da o samurajih in SJjih nimam pojma. Za mene je vse zelo podobno.
Z utrujenimi baleštrami si zadel. Eno zadnjo mu je zlomilo na furi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Samurai SJ80, gume
Na splošno bi rekel, da ljudje pretežke gume dajemo na svoje avte. Vsaka kila se pozna, še posebaj pri švoh motorjih.
Že 215/75/15 BFG AT je recimo konkretno težja guma od yokohame AT v isti dimenziji. Težja je po gumi za 5kg. Torej 20kg teže samo na gumah več, ki jo mora motor premagat.
Že 215/75/15 BFG AT je recimo konkretno težja guma od yokohame AT v isti dimenziji. Težja je po gumi za 5kg. Torej 20kg teže samo na gumah več, ki jo mora motor premagat.
Pred EUR sem bil SIT!
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Hvala za izčrpne informacije glede gum. Ne, samuraja ne nameravam neki šminkat preveč. Žal nisem vedel, kako se stvari lotit da bo imel avto še vedno svoje sposobnosti po terenu in cesti. Kot sem razumel aliena, je alternativa 215/75 15 čisto OK, da se še vedno da normalno vozit z nedvignjenim samurajem. No še tole..omenjene 215 75 15 dam lahko na standardna platišča zaenkrat dokler ne nabavim druga ?
Re: Samurai SJ80, gume
Tukej imam 2 starejša kompleta 215/75/15 z verjetno celim profilom. Če rabiš za probo povej, dam ugodno samo da grejo..
Don Felipe > Google :D
Re: Samurai SJ80, gume
Saj sem ti že napisal: 215/75 lahko namontiraš in homologiraš.
To je največja dovoljena dimenzija na original platiščih. Pa še za to te ponekod debelo gledajo ponekod pa dajo befel brez pripomb.
Vsekakor pa moraš homologirat pred menjavo platišč, ker boš teško našel platišča ki imajo papirje.....
MT ne bo šla, AT in cestna pa.
Avto mora po predelavi imeti boljše lastnosti, če ne, nima smisla karkoli delat. Velikokrat so predelana vozila slabša od originala.
Treba je upoštevat, da ima vsako vozilo svoje limite, do katerih lahko greš. Imeti volka sitega in kozo celo pač ne gre. Zato je na dogi rok boljši vrabec v roki, kot golob na strehi.
Je pa seveda teško, ko se odločaš kaj bi, terenske zmogljivosti ali cestne........eno izključuje drugo, čista fizika. In potem pač iščeš najboljši kompromis, ali pa se nagneš bolj na eno ali drugo stran.
Tako je pri vseh avtih, tudi ko na wranglerja natakneš 35 MTje treba kakšno polosovino imet v rezervi, če natakneš 37 pa rabiš kar zalogo rezervnih polosovin pa še kakšen dif zraven. Tako tudi iz samuraja ne moreš narest wranglerja.
215 cestna je se vedno OK, lega na cesti je boljša, poraba pač pričakovano višja....poseg v vozilo ni potreben.
https://www.youtube.com/watch?v=bCFj19ZoDis
Moči je še vedno dovolj
https://www.youtube.com/watch?v=86TmpBPr3fk
215 AT se že pozna, avto postaja zaradi večje nevzmetene mase že rahlo "živčen" poraba se povečuje. poseg v vozilo ni potreben, če ni prednji odbijač preveč nazaj.
215 MT se pa že konkretno pozna, avto je zaradi enormne nevzmetene mase (26 kg) že konkretno "živčen", se že pozna se da ima le malo več KW in NM, kot malo boljši sesalec ali kuhinjski robot. Poraba pričakovano enormna, hrup postaja sorazmerno z hitrostjo počasi neznosen.
Moči je še vedno dovolj vendar ga je treba tiščat ko norca.
Poseg v vozilo je nujen.
https://www.youtube.com/watch?v=86TmpBPr3fk
Na cesti še gre, na terenu potreba po skrajševanju prestavnega razmerja počasi postaja realnost. Obstaja pa tudi cenejša rešitev.......zmanjšati gumo za enak ali celo boljši rezultat. Recimo ohraniti velikost a zmanjšati širino.
Seveda pa potem ne zgleda tako dobro Vsak se mora sam odločiti kaj mu je prioriteta v življenju.
Tisti z baloni jo na terenu zelo slabo odnesejo, pred kafano so pa carji. A to je že druga zgodba.
Najboljša šola je lastna izkušnja, sam je draga u 3PM.
To je največja dovoljena dimenzija na original platiščih. Pa še za to te ponekod debelo gledajo ponekod pa dajo befel brez pripomb.
Vsekakor pa moraš homologirat pred menjavo platišč, ker boš teško našel platišča ki imajo papirje.....
MT ne bo šla, AT in cestna pa.
thundercat napisal/-a: kako se stvari lotit da bo imel avto še vedno svoje sposobnosti po terenu in cesti.
Avto mora po predelavi imeti boljše lastnosti, če ne, nima smisla karkoli delat. Velikokrat so predelana vozila slabša od originala.
Treba je upoštevat, da ima vsako vozilo svoje limite, do katerih lahko greš. Imeti volka sitega in kozo celo pač ne gre. Zato je na dogi rok boljši vrabec v roki, kot golob na strehi.
Je pa seveda teško, ko se odločaš kaj bi, terenske zmogljivosti ali cestne........eno izključuje drugo, čista fizika. In potem pač iščeš najboljši kompromis, ali pa se nagneš bolj na eno ali drugo stran.
Tako je pri vseh avtih, tudi ko na wranglerja natakneš 35 MTje treba kakšno polosovino imet v rezervi, če natakneš 37 pa rabiš kar zalogo rezervnih polosovin pa še kakšen dif zraven. Tako tudi iz samuraja ne moreš narest wranglerja.
215 cestna je se vedno OK, lega na cesti je boljša, poraba pač pričakovano višja....poseg v vozilo ni potreben.
https://www.youtube.com/watch?v=bCFj19ZoDis
Moči je še vedno dovolj
https://www.youtube.com/watch?v=86TmpBPr3fk
215 AT se že pozna, avto postaja zaradi večje nevzmetene mase že rahlo "živčen" poraba se povečuje. poseg v vozilo ni potreben, če ni prednji odbijač preveč nazaj.
215 MT se pa že konkretno pozna, avto je zaradi enormne nevzmetene mase (26 kg) že konkretno "živčen", se že pozna se da ima le malo več KW in NM, kot malo boljši sesalec ali kuhinjski robot. Poraba pričakovano enormna, hrup postaja sorazmerno z hitrostjo počasi neznosen.
Moči je še vedno dovolj vendar ga je treba tiščat ko norca.
Poseg v vozilo je nujen.
https://www.youtube.com/watch?v=86TmpBPr3fk
Na cesti še gre, na terenu potreba po skrajševanju prestavnega razmerja počasi postaja realnost. Obstaja pa tudi cenejša rešitev.......zmanjšati gumo za enak ali celo boljši rezultat. Recimo ohraniti velikost a zmanjšati širino.
Seveda pa potem ne zgleda tako dobro Vsak se mora sam odločiti kaj mu je prioriteta v življenju.
Tisti z baloni jo na terenu zelo slabo odnesejo, pred kafano so pa carji. A to je že druga zgodba.
Najboljša šola je lastna izkušnja, sam je draga u 3PM.
Nazadnje spremenil AŁIEN, dne Ne Feb 07, 2021 12:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Samurai SJ80, gume
Nebivedu napisal/-a:Na splošno bi rekel, da ljudje pretežke gume dajemo na svoje avte. Vsaka kila se pozna, še posebaj pri švoh motorjih.
Že 215/75/15 BFG AT je recimo konkretno težja guma od yokohame AT v isti dimenziji. Težja je po gumi za 5kg. Torej 20kg teže samo na gumah več, ki jo mora motor premagat.
To itak, še posebno, ker kolesa spadajo pod nevzmeteno maso. Večini se nite ne sanja koliko to vpliva na avto, na terence z togimi premami pa še toliko bolj.
215/75 R15 MT 26 kg Mangels jeklena
205 enakega premera 24 kg original jeklena
215/75 R16 Yokohama geolandar 22 kg ALU
195/80 R15 pa 16 kg ALU
Pol pa računaj kakšen vpliv ima ta vsa količina nevzmetene mase, ki jo je pri kinderjajcu enormno, kar za tretjino teže vozila.
Pravim enemu kekcu ki se je pripravljal na brzinca z ogromnimi MT gumami na kinderjajcu, da naj da dol pa navadna kolesa gor.
Ja zakaj pa, takole je boljše, trdi.....
Kako boljše če si popušil še predno si sploh štartal.
Kako popušil...?
Preden se ti odlepiš s štarta so vsi ostali že v prvem ovinku.......vse kar ti preostane je da do konca voziš na začelju. Pa tudi potem se boš ti, medtem, ko bodo drugi vozili, moral celo tekmo pretepati z volanom, namesto da bi vozil.
A misliš?
Ne mislim, vem!...........in tako je tudi bilo, s tem da je še nekaj polomil in niti ni vozil do konca.
Ali pa mi pride z ogromnimi kolesi pa sprašuje po močnejšem motorju.
Pa vprašam koliko bi pa rad?
Ma vsaj 10 ponijev, če se da.......
Seveda se da, z lahkoto.....daj manjša kolesa gor pa boš takoj dobil vsaj 5 KS, ostalih 5 boma pa nabrala brez posega v motor.
Pol te pa gleda. Nič jasno....
Re: Samurai SJ80, gume
gregor napisal/-a:
Pa saj veš da o samurajih in SJjih nimam pojma. Za mene je vse zelo podobno.
Z utrujenimi baleštrami si zadel. Eno zadnjo mu je zlomilo na furi.
SJ410 1.0 33KW, polosi, kot bobi palčke, kardanski križi velikosti RC modelov, sklopka malo večja od otroških avtomobilčkov........potem pa pribije take kole gor???
Tega kekca bi jaz obul v pancarje pa steral teči maraton.
gregor napisal/-a:
Ja je zanimivo, sem pred leti vozil eno 1.6 nivo z lassa Ok-144 6.00-16, ozka kramparca, precej visoka. s kako lahkoto se je tisti avto peljal v blatu proti moji z 215 kobrami.
Jap, včasih se ne bi bilo slabo vrniti nazaj k koreninam.............vsaj občasno.
Pa malo manj Hollwooda
Willys Jeeps on The Chute in Sand Hollow 2019
https://www.youtube.com/watch?v=KiuQi8S7Cr4
Vintage Willys Jeeps Rubicon Trail 2018 (Day 2 Part 1)
https://www.youtube.com/watch?v=pP2f1NMRRHs
Tule so naklestili ne vem kaj vse na terence, zadaj se pa vozi original
Willys Flatfender Jeeps Wheel a Muddy Windrock Off-road - Tennessee
https://www.youtube.com/watch?v=ZhY7yQpSFU4
Takih primerov je pri samuraju enormno...............ampak sem zanalašč, izbral očeta vseh terencev.........je pač legenda vseh legend, pa naj naredijo danes, kar hočejo. Zame bo vedno No1
Willys Jeeps on Cliffhanger Trail Moab
https://www.youtube.com/watch?v=q_hVmcWYl6k
Six Willys Flat Fenders on Hell’s Gate - EJS 2019 Moab
https://www.youtube.com/watch?v=nePZhZyyRHM
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
rx napisal/-a:Tukej imam 2 starejša kompleta 215/75/15 z verjetno celim profilom. Če rabiš za probo povej, dam ugodno samo da grejo..
Te kontaktiram po ZS, samo da tile jebeni ukrepi minejo med občinami.
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Alien, hvala ponovno za razlago. 215 cestne ali AT bodo čisto v redu za moje vožnje. Imam še 4 felge viška navadne na lagerju.
Re: Samurai SJ80, gume
Moje osebno mnenje je da bi si za na samuraja dal največ 195/80/15 (195 R15), pa če bi že MT gumo, potem kumho KL71. 1.3 motor nima neke hude konjenice in ožja guma ima tukaj definitivno prednost, ker ne pobere toliko moči.
Italjani jih še imajo, pri nas jih pa težko dobiš:
https://www.tirendo.it/product/R-163504 ... bed6cae618
Zame osebno ena izmed boljših gum:
Italjani jih še imajo, pri nas jih pa težko dobiš:
https://www.tirendo.it/product/R-163504 ... bed6cae618
Zame osebno ena izmed boljših gum:
Pred EUR sem bil SIT!
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Re: Samurai SJ80, gume
Nebivedu napisal/-a:Moje osebno mnenje je da bi si za na samuraja dal največ 195/80/15 (195 R15), pa če bi že MT gumo, potem kumho KL71. 1.3 motor nima neke hude konjenice in ožja guma ima tukaj definitivno prednost, ker ne pobere toliko moči.
Italjani jih še imajo, pri nas jih pa težko dobiš:
https://www.tirendo.it/product/R-163504 ... bed6cae618
Zame osebno ena izmed boljših gum:
Se pravi, da višina 80 ni sporna pri tej dimenziji 195. Sem mislil, da je 75 maximum lahko. Ok, hvala za podatek.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov