Patrol: Nov začetek, stari problemi
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Prid...
Včasih mam pa tud mal sreče. Kak teden nazaj sem nekaj naročeval in sem za rezervo še končnike vzel... kao enkrat bodo že prišli prav....
Made in japan.
Bomo videli, po forumih hvalijo tole firmo, razen tisti, ki so kupili tajwanski ponaredek.
Včasih mam pa tud mal sreče. Kak teden nazaj sem nekaj naročeval in sem za rezervo še končnike vzel... kao enkrat bodo že prišli prav....
Made in japan.
Bomo videli, po forumih hvalijo tole firmo, razen tisti, ki so kupili tajwanski ponaredek.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ko zrihtaš malenkosti, nikar ne pozabi na.....
500BHP GU PATROL OM606
https://www.youtube.com/watch?v=hBXCT5MGc6A
OM606 Mercedes Diesel INSTALL into a Y6
https://www.youtube.com/watch?v=O9MD1YOhRaw
500BHP GU PATROL OM606
https://www.youtube.com/watch?v=hBXCT5MGc6A
OM606 Mercedes Diesel INSTALL into a Y6
https://www.youtube.com/watch?v=O9MD1YOhRaw
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
A si me potegnil za jezik...
Ne vem, katerega naj zmontiram, hrvata al avstijca.
Ne vem, katerega naj zmontiram, hrvata al avstijca.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ma kaj je bil božiček predčasno pri vas
Hmmmmm..........ma jaz bi vseeno raje bavarca......če ne drugega je M51 za cca 100 kg lažji.
gregor napisal/-a:
Ne vem, katerega naj zmontiram, hrvata al avstijca.
Hmmmmm..........ma jaz bi vseeno raje bavarca......če ne drugega je M51 za cca 100 kg lažji.
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
OM606 + menjalnik od 4.2 je prava smer
Don Felipe > Google :D
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
AŁIEN napisal/-a:Ma kaj je bil božiček predčasno pri vas
Nekaj je že letošnji mal predčasno dobavil, precej je pa od lani.
Ta turbina verjetno ne bo prava, hx40 mislim da je prevelika za moje želje. Pa ti nosilci motorja so preveč po poljsko narejeni, ne moreš kar nekaj od strani navarit na šasijo. Treba naredit kot je treba.
Je zgleda miklavž v eni akciji komplet vzel.
gregor napisal/-a:
Ne vem, katerega naj zmontiram, hrvata al avstijca.
Hmmmmm..........ma jaz bi vseeno raje bavarca......če ne drugega je M51 za cca 100 kg lažji.
Ne ne ne, nočem oplovga motorja. Omega
Ma ne verjamem, da je 100 kil razlike. Pustmo podatke iz wikipedije.
rx napisal/-a:OM606 + menjalnik od 4.2 je prava smer
Je že na zalogi ZD30 menjalnik(ta novejši z ojačano 5. prestavo). Je v bistvu enak kot 4.2. Pomembno je, da je iz iste serije avta, torej y60 oz y61 zaradi pozicije šaltheblov, da ni treba predelovat.
Čist smo zasmetili s temi mercedesi.
Spet bo Miran rekel, da sem uničil dva mercedeza.
Ko bo čas, bom odprl svojo temo o tej zgodbi. To je dolgoročni projekt, ki morda niti ne bo v tem patrolu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
gregor napisal/-a:
Ne ne ne, nočem oplovga motorja. Omega
Ejga.....ab se ti po vsej sili rad krvau useknu ali kaj
Velik si upaš če takole žališ enega izmed top5 čistokrvnih bavarcev. Dobr da nis napisal landrovererjevega....
Ma lej....govorim iz svoje perspektive (če bi sebi izbiram motor), za te vaše krave je M51 premalo in je potreben najmanj M57.......ta pa je tam tam z težo, če ravno ni novejši, ki je cel alu. Je pa topšit motor. It’s an engine that is tough as nails, extremely efficient on fuel, and highly affordable at the present time, yet some of you never knew it existed.
Pri vas 100 kil gor dol....nima veze. 606 je pa tudi topšit motor......le moja izbira bavarca je čustveno pogojena
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ja za lažje avte tastar bmw ni slaba izbira. En kolega ga je mel v uazu.
V suzukijih pa tako že imaš popoln motor na voljo.
V suzukijih pa tako že imaš popoln motor na voljo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Komot lahko rečem glede na videno, da je Om606 boljša izbira, kot M57. Bolj preprost, bolj mehanski, pa verjetno bolj potencial za enostavne konje. Pa sem imel v lasti m57 motor in ga poznam dobro še iz časov, ko sem delal na bmw servisu...
Ampak meni srce zaigra ob td42, ne vem točno zakaj...ker ni ne hiter, ne močan, pa vseeno... Bejš vedet...
Ampak meni srce zaigra ob td42, ne vem točno zakaj...ker ni ne hiter, ne močan, pa vseeno... Bejš vedet...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Roke dobile nove puše. Guma.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
gregor napisal/-a: Guma.
Zelo modro....
Ko vidim plastične selen bloke na terencu mi gredo kar kocine pokonci....
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Seveda guma, sem slišal preveč "fajnih" stvari o plastiki, ja.
Nekaj malega tud sprobal. Lepa vijolična puša iz polske je bila na zadnjem amortizerju zelo hitro zanič.
In prisegam na original robo, kjer se da oz vsaj neka preverjena roba.
Nimam več želje vsako leto razdirat.
Nekaj malega tud sprobal. Lepa vijolična puša iz polske je bila na zadnjem amortizerju zelo hitro zanič.
In prisegam na original robo, kjer se da oz vsaj neka preverjena roba.
Nimam več želje vsako leto razdirat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Se strinjam.
Moji OME vsaj v prednjih rokah niso zdržali niti 30kkm... Ostale so zaenkrat še na avtu, sem pa prav tako od Arabcev kupil originalne puše za vse roke in panharde. S tem, da jaz nimam excentričnih puš, ker imam drop boxe. Bomo videli, če je kaj razlike, ali je krivec za razpad plastike samo velika in široka guma (kolo).
Moji OME vsaj v prednjih rokah niso zdržali niti 30kkm... Ostale so zaenkrat še na avtu, sem pa prav tako od Arabcev kupil originalne puše za vse roke in panharde. S tem, da jaz nimam excentričnih puš, ker imam drop boxe. Bomo videli, če je kaj razlike, ali je krivec za razpad plastike samo velika in široka guma (kolo).
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Krivec za raspad je poleg slabe kvalitete predvsem togost.
In prav togost je glavni problem pri vgradnji silentblokov iz poliuretana na terenca. Tisti ki uporablja plastiko na terenskem vozilu nima prav veliko pojma.
To je primerno za cesto, pa še tam za športna vozila, ker omogoča višje hitrosti in boljšo vodljivost skozi ovinke.
Pri terencih pa rabimo fleksibilnost. Predvsem zaradi večjega hoda podvozja, ki ga pri osebnih ni. Poleg tega pri terencih potrebujemo tudi bočno fleksibilnost tako rok kot amortizerjev iz istega razloga. Pa še udobje je večje, kot tudi posledice na ostale dele podvozja, ki posledično nastradajo zaradi togosti poliuretana zaradi katerega se veliko več vibracij in udarcev prenaša na celo vozilo.
Tudi sami silent bloki so za off road drugačni. Centralna puša mora biti širša od same puše zato da omogoča bočno zvijanje. Tudi pri gumijastih pušah je drastična razlika med pušami z različno trdoto v fleksibilnosti vozila. Je pa problem, večja fleksibilnost - večja nestabilnost na cesti in krajša življenska doba.
Še večji norci so tisti, ki plastiko nabijejo v baleštre in tako izničijo še tisto malo fleksibilnosti, kar jo je. Pol pa jamrajo o neudobnosti....kako nastrada baleštra v tem primeru, pa itak ne vedo.
In prav togost je glavni problem pri vgradnji silentblokov iz poliuretana na terenca. Tisti ki uporablja plastiko na terenskem vozilu nima prav veliko pojma.
To je primerno za cesto, pa še tam za športna vozila, ker omogoča višje hitrosti in boljšo vodljivost skozi ovinke.
Pri terencih pa rabimo fleksibilnost. Predvsem zaradi večjega hoda podvozja, ki ga pri osebnih ni. Poleg tega pri terencih potrebujemo tudi bočno fleksibilnost tako rok kot amortizerjev iz istega razloga. Pa še udobje je večje, kot tudi posledice na ostale dele podvozja, ki posledično nastradajo zaradi togosti poliuretana zaradi katerega se veliko več vibracij in udarcev prenaša na celo vozilo.
Tudi sami silent bloki so za off road drugačni. Centralna puša mora biti širša od same puše zato da omogoča bočno zvijanje. Tudi pri gumijastih pušah je drastična razlika med pušami z različno trdoto v fleksibilnosti vozila. Je pa problem, večja fleksibilnost - večja nestabilnost na cesti in krajša življenska doba.
Še večji norci so tisti, ki plastiko nabijejo v baleštre in tako izničijo še tisto malo fleksibilnosti, kar jo je. Pol pa jamrajo o neudobnosti....kako nastrada baleštra v tem primeru, pa itak ne vedo.
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Dr.Patrol napisal/-a:Ampak meni srce zaigra ob td42, ne vem točno zakaj...ker ni ne hiter, ne močan, pa vseeno... Bejš vedet...
Zanimivo.......meni so isto dogaja ob M57.......
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Glavno da srce zaigra.
Nekoč je bil tu prišraufan bump stopper
Nekoč je bil tu prišraufan bump stopper
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ni glih najlepš, zlo redko švasam zadnja leta, pa sem mal iz forme.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
V originalu, je tukaj še lukna, da odteče voda, ki se tu nabira. Če je še nisi naredu, ne pozabi nanjo
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Naredil luknjo, ja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Majhni otroci, majhni problemi. Veliki otroci, veliki problemi. Enako je z avtomobili.....
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Tak nekak ja. Pa dokler nimaš velikih, misliš kak hudo ti je z malimi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
super
di si nabavio zamašnjak i međuploču
gledao sam onog DPUK
1300€ hoče za set om603-6 nissan
jel ostaješ na EDC bosch pumpi ili ideš na mehaničku
šasija ko šasija
rijetko je zdrava
ja sam sebi riješio novu šasiju
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
dpuk je 1300 + porez
Polska. Ryszard Kliś.
Lahko prideš do mene in si mojo zmeriš in prerišeš.
Vztrajnik je narejen za original zd30 sklopko.
Tu imaš še eno varianto:
https://pmcmotorsport-shop.com/product- ... query_id=1
Bošpumpa: imam mehansko od od603 navadni, v planu je external ALDA + 6mm elementi (original iz om606 pumpe) ali 7.5mm (dieselmeken)
Druga možnost: https://controls.is/shop/ecu/dsl1
Naučiš ga na pedal od patrola, ima izhod za obratomer. Mape si sam spreminjaš. Podpira dve mapi, ki jih lahko preklapljaš med vožnjo.
Polska. Ryszard Kliś.
Lahko prideš do mene in si mojo zmeriš in prerišeš.
Vztrajnik je narejen za original zd30 sklopko.
Tu imaš še eno varianto:
https://pmcmotorsport-shop.com/product- ... query_id=1
Bošpumpa: imam mehansko od od603 navadni, v planu je external ALDA + 6mm elementi (original iz om606 pumpe) ali 7.5mm (dieselmeken)
Druga možnost: https://controls.is/shop/ecu/dsl1
Naučiš ga na pedal od patrola, ima izhod za obratomer. Mape si sam spreminjaš. Podpira dve mapi, ki jih lahko preklapljaš med vožnjo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Olajšal sem ga za kakšno kilo
Ta sistem za odklop stabilizatorja je že dolgo opravljal samo nalogo zadrževanja vlage in pospeševalca rjavenja na šasiji
Ta sistem za odklop stabilizatorja je že dolgo opravljal samo nalogo zadrževanja vlage in pospeševalca rjavenja na šasiji
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Orodje za zategnit matico sprednjega ležaja.
Odlomljen torx nastavek je dobil novo uporabo. Čez 7 let vse prav pride
Že tako ne znam varit, proti koncu je pa plina zmanjkalo...
Odlomljen torx nastavek je dobil novo uporabo. Čez 7 let vse prav pride
Že tako ne znam varit, proti koncu je pa plina zmanjkalo...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 74 gostov