Vezava dveh akumulatorjev in fotocelic

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Vezava dveh akumulatorjev in fotocelic

OdgovorNapisal/-a rx » Pe Sep 04, 2020 9:15 am

Da, novodobne baterije so drugčne. AGM so lahko v potniškem prostoru, obrnjene kakorkoli želiš.
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Vezava dveh akumulatorjev in fotocelic

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Sep 04, 2020 9:18 am

Hribovc napisal/-a:Čisto iz firbca dve vprašanji (mogoče bosta malo trapasti, ker sem še "stare tehnologije" in mogoče tehnika zdaj deluje drugače):

- kako bo pa s hlajenjem tega? Mislim, baterija, ko se polni, se segreva. Polnilec se najbrž tudi segreva med delom. Če bo to nekje v avtu zaprto, se lahko baterija greje bolj, kot bi bilo treba. Dvomim, da ji bo to v korist...

- kako bo s prezračevanjem? Vsaj včasih so učili, da se iz baterije med polnjenjem sproščajo hlapi, ki pa niso ravno zdravilni. Domnevam, da v prostoru motorja ni več prostora za še eno baterijo. Torej bo baterija nekje v potniški kabini sproščala svoje hlape. Ali pa so novodobne baterije drugačne?


Mene so učili da trapastih vprašanj ni, da trapasti so lahko le odgovori... :lol: upam, da moj odgovor ne bo tak. :mrgreen:

Bistvo pravilnega polnenja baterije je ravno v tem, da se ne segreva. Ponavadi pride do segrevanja, ko/če jo polnimo s prevelikim tokom.
Polnenje z novim polnilcem ki ga imam, sem dodobra preizkusil. V eni izmed faz polnenja polni z 20A in baterija se ni segrela popolnoma nič.
Prav tako ima Votronikov B2B kontroler tipalo temperature, ki je pritrjen na negativni pol na akumulatorju, vsak porast temperature akumulatorja pa kompenzira z manjšim polnilnim tokom, dokler temperatura ne pade - če do tega pride.

Kar se tiče segrevanje polnilcev.
Oba, tako pametni polnilec kot B2B imata ventilacijsko hlajenje. Preizkušeno med delovanjem oddajata res minimalno količino toplote tudi v najtoplejših dnevih letošnjega poletja. No, vsaj za pametni polnilec lahko to trdim, ker sem ga dejansko že sprobal. Glede na svojo velikost, verjetno oddaja bistveno več kot B2B.
Oba sta v avtomobilu nameščena tako, da imata zagotovljen dober pretok zraka, ki pa mislim, da ne bo bistveno vplival na udobje med bivanjem v avtomobilu. Hladilnik oddaja še največ toplote, pa nimam s tem nobenih težav.

Kar se tiče akumulatorjev.
Jaz imam oba akumulatorja v motornem prostoru. Nekako mi je škoda prostora v avtomobilu za to, pa tudi iz vidika varnosti in dostopnosti je to za moje pojme daleč najboljša rešitev...razen, ko je treba potegnit kable do njih...
Bom poslikal tudi to. Je pa res, da sem ravno zaradi tega precej omejen z velikostjo akumulatorjev.
Sicer pa ne vem kako je z hlapi pri AGM baterijah, ki nimajo tekočega elektrolita - spiralna tehnologija.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 53 gostov