Kompresor za polnjenje pnevmatik
No, če to drži, potem bi jih s 3 litrsko jeklenko napolnjeno na 200 barov napolnili ravno 4. To je torej premalo.
In če ta računica drži in če so te gume napolnjene na 2 bara, to pomeni, da ima ena guma dimenzije 175/70R13 volumen 75 litrov. Tako na uč bi rekel, da to ne drži, lahko pa se seveda tudi motim.
LP
Samo
In če ta računica drži in če so te gume napolnjene na 2 bara, to pomeni, da ima ena guma dimenzije 175/70R13 volumen 75 litrov. Tako na uč bi rekel, da to ne drži, lahko pa se seveda tudi motim.
LP
Samo
miran napisal/-a:Filter bom še vedno vsako jutro doli pucal - najprej bo še ene par let trajalo, da bom puf odplačal, potem bi se pa rad še ene par let z res mojim avtom vozil, potem bi ga pa rad še dobro prodal - vse to so razlogi, ki govorijo, da je filter pametno vsak dan izpihati. Imaš pa prav, kar se zajema zraka tiče. Jemlje ga izpod blatnika. Za pravi ciklon pa je pod haubo bolj malo prostora.
Izpihavanje zračnega filtra je koristno, ker na ta način povečaš pretok zraka. Če je filter prekrit s peskom, je pretok zraka manjši in motor ima manj moči. Po drugi strani pa je možnost, da boš motor poškodoval večja, če vsako jutro snameš filter. Airbox je umazan. Vsakič ko snameš filter tvegaš, da bo kaj peska prišlo mimo filtra. Vsakič ko izpihaš filter tvegaš, da ga boš poškodoval in da bo kaj peska prišlo skozi. Jaz nisem ravno pristaš izpihavanja filtra - raje vzamem dva rezervna s sabo in ko je filter dovolj umazan, ga zamenjam.
LP
Samo
kompresor
Sam uporabljam spodaj opisanega in sem z njim zadovoljen, celo prijetno presenetil me je.
MVP Super Line model 1700
max.20 bar
30l/min
12 V
cena cca 10.000,00 SIT
Prodajalec:GAMA CENTER BTC v Ljubljani in sigurno vse njihove trgovine po Sloveniji in še kdo.
Velikost cca 300x250x130
Zanimivo pri tem kompresorju je, da je kljub nizki ceni kvaliteten, dovolj hiter in se lahko primerja s kompresorji v bistveno višjem cenovnem razredu.
V bistvu dolgo raje nisem imel kompresorja, kot pa bi s seboj prevažal nekaj cenenega. Pa je prišla sila in kolega mi je posodil ta model in pogledal sem z precejšnjim nezaupanjem. Ni me razočaral in sem prepričan, da bi ga lahko uprabil tudi v dakarskem avtomobilu.
Nekoliko pozornosti je potrebno biti pri priključnih kablih, ker so s krokodilčki in če bi želeli da bi zadeva tekla preko vžigalnika v avtomobilu bi morala biti priključna moč min.15A običajna pa je 10A.
Seveda lahko agregat poljubno nadgrajujete, tako da ga fiksno pritrdite v avtomobilu in razpeljete dovodne cevi na levo in desno stran avtomobila,kar je smortno, lahko tudi do vsakega kolesa posebej (sam sem zadovoljen samo L - D in še to v kabini avtomobila saj se tako ne nabira prah na spojkah in je prikljapljanje cevi lažje.
Pri takšnih montažah moraš biti posebno pozoren pri električni napeljavi in to naj naredi strokovnjak in ne privoščite si podaljšanja zračne cevi s cenenimi materiali iz italijanskih bencinskih črpalk, ki so namenjene izpihavanju kamionskih aramaturnih plošč (so lomljive in povzročajo lomljenje živcev).
Prihranili smo pri kompresorju pri dodatnih ceveh enostavno ne smemo.
Sam sem veliko razmišljal o raznih rezervoarjih, potapljaških bombah in še marsičem in na koncu ugotovil, da mi zgoraj opisana rešitev najbolj ustreza.
Primerne pa so tudi ročne zračne tlačilke, ki pa tudi dobre presegajo vrednost zgoraj opisanega kompresorja, nudijo manj komforta, vendar so daleč najsigurnejše (ustrezen cenovni razred).
LP Krajnc
MVP Super Line model 1700
max.20 bar
30l/min
12 V
cena cca 10.000,00 SIT
Prodajalec:GAMA CENTER BTC v Ljubljani in sigurno vse njihove trgovine po Sloveniji in še kdo.
Velikost cca 300x250x130
Zanimivo pri tem kompresorju je, da je kljub nizki ceni kvaliteten, dovolj hiter in se lahko primerja s kompresorji v bistveno višjem cenovnem razredu.
V bistvu dolgo raje nisem imel kompresorja, kot pa bi s seboj prevažal nekaj cenenega. Pa je prišla sila in kolega mi je posodil ta model in pogledal sem z precejšnjim nezaupanjem. Ni me razočaral in sem prepričan, da bi ga lahko uprabil tudi v dakarskem avtomobilu.
Nekoliko pozornosti je potrebno biti pri priključnih kablih, ker so s krokodilčki in če bi želeli da bi zadeva tekla preko vžigalnika v avtomobilu bi morala biti priključna moč min.15A običajna pa je 10A.
Seveda lahko agregat poljubno nadgrajujete, tako da ga fiksno pritrdite v avtomobilu in razpeljete dovodne cevi na levo in desno stran avtomobila,kar je smortno, lahko tudi do vsakega kolesa posebej (sam sem zadovoljen samo L - D in še to v kabini avtomobila saj se tako ne nabira prah na spojkah in je prikljapljanje cevi lažje.
Pri takšnih montažah moraš biti posebno pozoren pri električni napeljavi in to naj naredi strokovnjak in ne privoščite si podaljšanja zračne cevi s cenenimi materiali iz italijanskih bencinskih črpalk, ki so namenjene izpihavanju kamionskih aramaturnih plošč (so lomljive in povzročajo lomljenje živcev).
Prihranili smo pri kompresorju pri dodatnih ceveh enostavno ne smemo.
Sam sem veliko razmišljal o raznih rezervoarjih, potapljaških bombah in še marsičem in na koncu ugotovil, da mi zgoraj opisana rešitev najbolj ustreza.
Primerne pa so tudi ročne zračne tlačilke, ki pa tudi dobre presegajo vrednost zgoraj opisanega kompresorja, nudijo manj komforta, vendar so daleč najsigurnejše (ustrezen cenovni razred).
LP Krajnc
2 Brane: saj sem že rekel, kaj se mi pametne delamo, če pa ti skoraj vse že veš. Jaz sem za mojega v GB dal skoraj še enkrat več + poštnina, pa ima slabše karakteristike kot ta iz BTCja. Tlele pri nas na Obali takim rečemo: mona!
Imam pa še eno vprašanje: ali je pametno na strani kjer vstopa zrak v kompresor (kakršen koli že je) namestiti kakšen filter (najlonko?), da ne bi peska v zraku not posesalo in batka zaribalo? Res je, da vsak filter zavre pretok zraka in tudi segreje batek oz. cilinder.
2 Samo: verjamem, da boš naredil test in sporočil, kako se obnese.
LP Miran
Imam pa še eno vprašanje: ali je pametno na strani kjer vstopa zrak v kompresor (kakršen koli že je) namestiti kakšen filter (najlonko?), da ne bi peska v zraku not posesalo in batka zaribalo? Res je, da vsak filter zavre pretok zraka in tudi segreje batek oz. cilinder.
2 Samo: verjamem, da boš naredil test in sporočil, kako se obnese.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
kompresor
Sam imam kompresor shranjen v originalni kartonski embalaži in ga s kakšno elastiko pripnem na prtljago,tako da je čim bolj pri roki.
Filter ni potreben in bi s tem sigurno zmanjšal kapaciteto in povzročil povečano gretje samega kompresorja.Priporočljivo pa je, da pri zunanji uporabi obrneš zajemalnik zraka v zaveterje in ga držiš od tal v kolikor piha veter,ki prenaša pesek.Največja gostota peska je tako in tako le par centimetrov od tal,v peščenem viharju pa najbrž ne boš imel volje polniti pnevmatik.
Podatek 30L/min.ne pove veliko in je najbolje izmeriti čas,ki ga posamezni kompresor potrebuje za dopolnjenje iz 1 atm na 1,5 atm na dimenziji gume,ki jo uporabljaš.
S pregrevanjem nisem imel problemov in je primeren tudi za pnevmatike večjih dimenzij (kombiji,manjši kamioni,kar je navedeno tudi v navodilih).
Ta,ki ga omenja Vigadu (2.500,00 SIT - ista znamka)pa bi bil zaradi svoje majhnosti primeren tudi za napajanje kakšne blokade diferencijala.
LP Krajnc
Filter ni potreben in bi s tem sigurno zmanjšal kapaciteto in povzročil povečano gretje samega kompresorja.Priporočljivo pa je, da pri zunanji uporabi obrneš zajemalnik zraka v zaveterje in ga držiš od tal v kolikor piha veter,ki prenaša pesek.Največja gostota peska je tako in tako le par centimetrov od tal,v peščenem viharju pa najbrž ne boš imel volje polniti pnevmatik.
Podatek 30L/min.ne pove veliko in je najbolje izmeriti čas,ki ga posamezni kompresor potrebuje za dopolnjenje iz 1 atm na 1,5 atm na dimenziji gume,ki jo uporabljaš.
S pregrevanjem nisem imel problemov in je primeren tudi za pnevmatike večjih dimenzij (kombiji,manjši kamioni,kar je navedeno tudi v navodilih).
Ta,ki ga omenja Vigadu (2.500,00 SIT - ista znamka)pa bi bil zaradi svoje majhnosti primeren tudi za napajanje kakšne blokade diferencijala.
LP Krajnc
Jst mam kompresor mvp super line truck 12v 20bar.30l./min poreklo kitajska dimenzije cca.30/30/10cm. tri leta nazaj je koštal okrog 17000.sit in sem mu dodal jeklenko velikosti butelke in vse skupaj zmontiral v kabino.Jeklenko mi polni na 5-8bara kar mi zadošča za 4.vklope arb.blokade nakar mi v nekaj sekundah dofila,vkljaplja mi ga standardni regulator kot pri navadnem 220v kompresorju na katerem nastavim željeno nihanje vklopa skratka svojemu namenu služi,na posodi imam priklop za pumpanje gum zakar ga še nisem rabu. pa ne zarad sreče ampak zato ker od gume ponavadi ne ostane dosti lp.PASTWJNČAN
wrangler
Sem testiral danes mojo čudo kompresorja:
Za dopumpat od 1 bar na 2,3 bara eno gumo 225/70 x 17 sem rabil 6 minut .
Če imaš za dopumpat vse 4 gume je to cca pol ure. Pa če še kakšnemu kolegu v koloni posodiš.... Res je: v Afriki nima čas nobene veljave
Sploh ne komentiram ali je to običajna ali ekstra katastrofa, povejte še vi kakšno izkušnjo oz. "test"
LP Miran
Za dopumpat od 1 bar na 2,3 bara eno gumo 225/70 x 17 sem rabil 6 minut .
Če imaš za dopumpat vse 4 gume je to cca pol ure. Pa če še kakšnemu kolegu v koloni posodiš.... Res je: v Afriki nima čas nobene veljave
Sploh ne komentiram ali je to običajna ali ekstra katastrofa, povejte še vi kakšno izkušnjo oz. "test"
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
še moja izkušnja
kompresorček, ki se prodaja v šparih, baumaxih, konradu... za par jurjev.
ca 15 minut rabi za jugotovo gumo od 0 do približno 2 bara.
Nivine pa nisem probal, ker sem se ustrašil, ko sem prebral v navodilih, da moram biti previden, ker se lahko nekateri predmeti zelo hitro napolnijo in jih lahko raznese.
Ampak vsaj ropota kot bi bil velik.
kompresorček, ki se prodaja v šparih, baumaxih, konradu... za par jurjev.
ca 15 minut rabi za jugotovo gumo od 0 do približno 2 bara.
Nivine pa nisem probal, ker sem se ustrašil, ko sem prebral v navodilih, da moram biti previden, ker se lahko nekateri predmeti zelo hitro napolnijo in jih lahko raznese.
Ampak vsaj ropota kot bi bil velik.
Re: Kompresor za polnjenje pnevmatik
Ima kdo ARB kompresor? Planiram nabavo dvojnega in vgradnjo pod haubo.
Sam še z mamutom se zmenim
Sam še z mamutom se zmenim
Re: Kompresor za polnjenje pnevmatik
Imam. Eden je star 5 let, drugi 15. Delata BP. Vredno svojega denarja.
Don Felipe > Google :D
Re: Kompresor za polnjenje pnevmatik
Odlično. Maš kako sliko montiranega?
Morem še najt primerno mesto za stikalo, pol pa maja v montažo.
Dela orodje na kompresorju?
Morem še najt primerno mesto za stikalo, pol pa maja v montažo.
Dela orodje na kompresorju?
Re: Kompresor za polnjenje pnevmatik
Samo napisal/-a:Živjo.
Rabim kompresor za polnjenje pnevmatik - kaj takega prenosnega in ne predragega.
LP
Samo
Bemti živleje........nedolgo nazaj je iskal poceni kompresor, se vozil na kurilno olje......... danes je miljarder.
Ampak je pri vseh miljonih je pozabil na svoje korenine, ko je še vozil z uazom za 500 ojrov in z justyem za 300 ojrov off road. Kaj "zdrava" prehrana naredi od človeka......
Okoli kompresorja...........jaz uporabljam lilov super speed za 18 ojrov. Že pet let dela BP..........računam na to, da bom zaradi tega mogoče tudi jaz, čez nekaj let miljarder. Sam jaz se bom spomnil svojih začetkov in bom kakšen miljon z veseljem primaknil za slovensko off road sceno, hranil in se boril proti dehidraciji, pa se bom tako, kot do sedaj...........me lahko primete za kompresor. Na kurilca pa se ne vozim.....zaenkrat. Čez par let, ko bom miljarder, pa ni rečeno, da tudi to ne bom probal........
Re: Kompresor za polnjenje pnevmatik
Jaz uporabljam ViAIR 400P kompresor sedaj že nekaj let.
https://www.viaircorp.com/portables/400p
Do sedaj me še ni razočaral, pa smo ga dodobra stestiral - na treh avtih po vse štiri gume dofilat, ko smo prišli na cesto in se ni pregrel.
Po specifikacijah naj bi 35" gumo napolnil iz nule na 3 bare v manj kot 5 minutah.
Priporočam, če kdo išče kaj podobnega. Cena je sicer malo zasoljena (170€), ampak fila pa zadeva do 15 barov. Žre pa tudi elektrike (30A), da ga ne moreš preko vtičnice filat, ampak je treba kr direktno s priloženimi klemami na akumulator priklopit.
https://www.viaircorp.com/portables/400p
Do sedaj me še ni razočaral, pa smo ga dodobra stestiral - na treh avtih po vse štiri gume dofilat, ko smo prišli na cesto in se ni pregrel.
Po specifikacijah naj bi 35" gumo napolnil iz nule na 3 bare v manj kot 5 minutah.
Priporočam, če kdo išče kaj podobnega. Cena je sicer malo zasoljena (170€), ampak fila pa zadeva do 15 barov. Žre pa tudi elektrike (30A), da ga ne moreš preko vtičnice filat, ampak je treba kr direktno s priloženimi klemami na akumulator priklopit.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Kompresor za polnjenje pnevmatik
Nekaj zelo podobnega, a pod drugim imenom in za manj kot pol te cene sem dobil pri Mamutu. Enkrat sem z njim polnil prazno gumo 265/70R16 (žebelj) in jo je iz nule na 2,2 bara napolnil v 5 minutah. Za moje potrebe OK. Edino kleme so bolj žalost, pa slabo zakrimpane, tako da sem v Elektronabavi dal še par evrov za take, s katerimi lahko orehe razbijam.
Voltage: 12 V
Max. amperage: 23 Amp
Max. pressure: 150 PSI
Performance: 60 l/min
Performance: 8-15 minut
Weight: 3 kg
Voltage: 12 V
Max. amperage: 23 Amp
Max. pressure: 150 PSI
Performance: 60 l/min
Performance: 8-15 minut
Weight: 3 kg
Re: Kompresor za polnjenje pnevmatik
Ja, če bi jih mamut še imel, bi ga tudi jaz tam kupil. Pa jih na žalost nima več že nekaj let.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Kompresor za polnjenje pnevmatik
Jaz sem ga pri njem kupil maja 2020.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 124 gostov